نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
نتایج دور رفت تکرار شود؛ جام قهرمانی به کدام تیم می‌رسد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر در ۳ هفته پایانی نتایجی مشابه با دور رفت رقم بخورد، پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

لیگ برتر به اوج حساسیت خود رسیده و ۳ تیم پرسپولیس ،سپاهان و استقلال مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند. پرسپولیس در ۳ بازی باقی مانده خود به ترتیب باید به مصاف پیکان ،گل گهر و نساجی برود که دو بازی اول در تهران و بازی آخر هم در قائمشهر خواهد بود. سپاهان به عنوان تیم دوم جدول این هفته در مسجد سلیمان به مصاف نفت این شهر خواهد رفت و در دو هفته پایانی هم به ترتیب میزبان پیکان و میهمان مس کرمان خواهد بود.

استقلال تیم سوم جدول روی کاغذ بازی‌های سخت‌تری خواهد داشت. آبی‌ها ابتدا در تهران میزبان صنعت نفت خواهند بود و سپس برای جدال با مس راهی رفسنجان می شوند. استقلال در هفته پایانی در یک بازی فوق العاده حساس میزبان تراکتور خواهد بود.

در حال حاضر پرسپولیس با ۵۷ امتیاز صدرنشین است و سپاهان با ۵۶ و استقلال هم با ۵۵ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. اگر نتایج ۳ هفته پایانی نیم فصل نخست در این ۳ هفته پایانی فصل تکرار شود، کدام تیم قهرمان خواهد شد؟

پرسپولیس در دور رفت مقابل گل گهر و نساجی پیروز شد و با پیکان مساوی کرد. به این ترتیب در صورت تکرار نتایج پرسپولیس ۶۴ امتیازی خواهد شد. سپاهان از ۳ بازی پایانی خود در نیم فصل نخست ۶ امتیاز کسب کرد و جمع امتیازاتش به ۶۲ خواهد رسید.

استقلال هم از دیدارهای خود مقابل تراکتور، صنعت نفت و مس رفسنجان تنها ۴ امتیاز گرفت و در صورت تکرار نتایج، آبی‌ها ۵۹ امتیازه خواهند شد. به این ترتیب با تکرار نتایج دور رفت، پرسپولیس قهرمان، سپاهان نایب قهرمان و استقلال هم به مقام سوم خواهد رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی