نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
۰ |
۰
تاد بولی
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تاد بولی پس از شکستن سکوت خود در مورد فصل کابوس‌وار چلسی در مصاحبه اخیر، نتوانست هواداران چلسی را آرام کند.

تاد بولی، مالک مشترک باشگاه چلسی، اصرار داشت که مشکلات حل خواهد شد اما کسی حرف‌های او را باور ندارد.

چلسی در این فصل ضعیف عمل کرده و در حال حاضر در رده دوازدهم لیگ برتر قرار دارد. بولی در طول یک سال مالکیت خود دو مربی را پشت سر گذاشته و توماس توخل و گراهام پاتر را اخراج کرده است. در زمان سرمربی موقت باشگاه، فرانک لمپارد، هم پیشرفت چندانی حاصل نشده و تیم استمفوردبریج همچنان به نزول در جدول ادامه داده است. همه اینها با وجود سرمایه‌گذاری هنگفت باشگاه روی تیم رخ داده، تیمی که شاهد هزینه‌های بالای نقل و انتقالات و قراردادهای طولانی به بازیکنانی است که هنوز کار خاصی در زمین مسابقه انجام نداده‌اند.

همچنین هرج و مرج زیادی هم در خارج از زمین به وجود آمده و گفته می‌شود بازیکنان در جریان شکست این هفته مقابل آرسنال روی نیمکت با یکدیگر درگیر شدند.

بولی گفت که آنها می‌خواهند برنده شوند و این روند بخشی از یک پروژه بلند مدت است. او در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت: «هواداران مطالبه‌گر هستند. همه می‌خواهیم برنده شویم اما این پروژه بلندمدتی است و ما به تعهدات بلندمدت پایبند هستیم. ما عمیقا باور داریم که در حال حل مشکلات هستیم. ما بهترین لیگ جهان را داریم، شهری که فکر می‌کنم برترین شهر جهان است را داریم و موقعیتی باورنکردنی در برترین شهر جهان داریم.»

اما حرفهای بولی نتوانست هواداران را در شبکه‌های اجتماعی آرام کند. یکی از هواداران ناراضی در توئیتی نوشت: «او چیزی از فوتبال نمی‌داند، او فقط یک تاجر است که برای تفریح در باشگاه پول تزریق می‌کند... اما این باشگاه چلسی است و چلسی اسباب‌بازی نیست!» دیگری نوشت: «من نگران کوتاه مدت هستم!» نفر بعدی گفت: «به بلندمدت فکر می‌کند و آنوقت پاتر را بعد از چند ماه اخراج می‌کند! چه جوکی!»

تاد بولی

آشفتگی از روز اول

گری نویل، کارشناس و ستاره سابق منچستریونایتد، با انتقاد شدید از نحوه اداره باشگاه مدعی شد که مشکلات چلسی از مقامات ارشد باشگاه ناشی می‌شود.

او در اسکای اسپورت گفت: «همه چیز از بالا می‌آید. از روز اول آشفتگی به وجود آمد. تاد بولی یک کابوس است و اصلا این لیگ را بلد نیست. آنچه در این فصل رخ داد کاملا از او نشات می‌گیرد. او در بخش غیرفوتبالی است، بنابراین باید در جایی که هست بماند و اجازه دهد که فوتبالی‌ها دپارتمان خود را اداره کنند. آنها مایه خنده هستند، همه چیز به هم ریخته است.»

با این حال، نویل ادعا کرد که اگر بولی مربی بعدی را به درستی انتخاب کند، آنها می‌توانند به کورس قهرمانی برگردند. او افزود: «فکر می‌کنم اگر آنها بتوانند مائوریسیو پوچتینو را به دست آورند، می‌توانند به جمع چهار تیم برتر وارد شوند و فصل آینده برای کسب جام‌ها رقابت کنند. فکر می‌کنم آنها می‌توانند یک چالش واقعی در فصل آینده ایجاد کنند.»

به نظر می‌رسد که مائوریسیو پوچتینو پس از کناره‌گیری یولیان ناگلزمن از رقابت، گزینه اول برای این سِمت باشد.

در همین رابطه بخوانید: سرمربی جدید چلسی انتخاب شد؟/ دشمن به پایتخت می‌آید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی