نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
شفاف‌سازی کارلتو قبل از فینال/ هر اتفاقی بیفتد آینده من در رئال‌مادرید روشن است/ دوست دارم از جام بردن لذت ببرم
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کارلو آنچلوتی قبل از دیدار حساس فینال کوپادل‌ری در مورد امیدواری‌اش برای قهرمانی و آینده روشنش صحبت کرد.

کارلو آنچلوتی روز شنبه با احتمال کسب یک عنوان قهرمانی دیگر با رئال مادرید روبرو است. کوپادل‌ری دهمین جام سرمربی ایتالیایی در رأس رئال مادرید خواهد بود و کسب این عنوان جایگاه او را کمی بیشتر به عنوان یکی از اسطوره‌های بزرگ این تیم تثبیت می‌کند.

او این عنوان را برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ با رئال مادرید به دست آورد و حالا دنبال جام دیگری است تا کابینت جام‌های خود را کامل‌تر کند و در همین حال منتظر است ببیند که در لیگ قهرمانان چه اتفاقی می‌افتد و آینده خودش در فصل بعدی به چه صورت خواهد بود.

هیجان برای کوپا

آنچلوتی می‌گوید: «بازی کردن در فینال همیشه باعث ایجاد هیجان می‌شود. من دوست دارم از بردن جام لذت ببرم زیرا همیشه فکر می‌کنم که می‌تواند آخرین بار باشد. در سال ۲۰۰۳ هم به این موضوع فکر می‌کنم و هنوز هم به آن فکر می‌کنم. به همین دلیل است که از بازیکنانم نیز می‌خواهم که لذت ببرند. ما با پیروزی در مسابقات بسیار پیچیده با شایستگی به این فینال رسیدیم. ما باید از فینال لذت ببریم و تمام تلاشمان را برای پیروزی به کار بگیریم، از نظر روحی، نیازی نیست در چنین دیدارهایی به بازیکنان فشار بیاوریم.»

بازی مقابل منچسترسیتی

مربی تاکید کرد: «شنبه به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنیم جز اینکه با انرژی کامل وارد زمین شویم تا یک عنوان دیگر کسب کنیم. بازیکنان بسیار باانگیزه هستند و آماده شدن برای این مسابقات بسیار ساده است.»

شانس مودریچ برای حضور در ترکیب اصلی

او با توجه به مصدومیت مودریچ در اوایل این هفته، عنوان کرد: «شک داریم، او روز پنجشنبه بدون مشکل تمرین کرد و به همراه او موضوع را ارزیابی خواهیم کرد.»

آینده او در باشگاه

او در پاسخ به سوالی درباره آینده‌اش گفت: «در ۱۱ روز آینده چه چیزی در انتظار من است؟ من برای یک فینال جام حذفی و یک نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنم. به چیز دیگری فکر نمی‌کنم، همه چیز خوب است. آینده روشن است زیرا قرارداد من در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد نه فردا. کل باشگاه به من لطف و محبت دارند و همین برایم کافیست.»

جنجال داوری

این مربی در پاسخ به سوالی درباره تصمیمات داوری گفت: «کارت قرمزها موضوع بسیار مهمی است. به نظر من برخی از آنها اغراق‌آمیز است. ما درست بازی می‌کنیم و از اعتراض کردن اجتناب می‌کنیم. بیایید به یک بازی عالی از هر جهت امیدوار باشیم.»

بردن جام‌ها

آنچلوتی با در نظر گرفتن اهمیت فینال کوپادل‌ری گفت: «ما چالش زیبایی در پیش داریم و امیدواریم که آن را ببریم و دایره شش عنوان قهرمانی را تکمیل کنیم.»

پیشگویی او در مورد فینال

او با اشاره به اظهاراتش به یاگوبا آراساته سرمربی اوساسونا قبل از دیدار دو تیم در لالیگا، که به همتای خود گفته بود که او را در فینال کوپادل‌ری خواهد دید، به شوخی گفت: «به آراساته گفتم که در فینال بازی خواهیم کرد چون مطمئن بودم.»

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی