مازیار زارع - ملوان
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برای دهمین بازی پیاپی در لیگ برتر، شاگردان «مازیار زارع» بدون کسب پیروزی از زمین مسابقه خارج شدند.

 ملوان بندرانزلی بعد از متوقف کردن تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان، روز گذشته در دیداری خانگی مقابل مس رفسنجان قرار گرفت و هواداران ملوان امید داشتند که تیم‌شان به مانند بازی رفت بتواند حریف مس شود و مقابل این تیم امتیاز کسب کند اما زودتر از آنچه تصور می‌شد، امید انزلی‌چی‌ها ناامید شد و بعد از ثبت ۴ پاس، گل اول مسابقه به سود مس رفسنجان در ثانیه ۹ به‌ثمر رسید تا خیلی زود معادلات علیه ملوان تغییر کند. شاگردان مازیار زارع بعد از دریافت گل زودهنگام تلاش زیادی برای خروج از شوک این گل انجام دادند اما تلاش‌هایشان پاسخ معکوس داشت و در نهایت نتیجه‌ای غیرمنتظره روی اسکوربورد ورزشگاه سیروس قایقران نقش بست.

ملوانی‌ها که در ۹ بازی اخیر خود در لیگ برتر ناکام در کسب پیروزی بودند، برای مسجل‌کردن بقای‌شان در لیگ برتر به کسب امتیاز در مسابقه روز گذشته امید داشتند اما نمایش ضعیف شاگردان مازیار زارع در خط دفاعی باعث شد تا آن‌ها بعد از شکست ۴ گله مقابل استقلال، این‌بار برابر مس رفسنجان هم باختی ۴ گله را تجربه کنند و در اوج بحران به استقبال ۲ هفته پایانی لیگ بیست‌ودوم بروند.

ملوان بندرانزلی در دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران مقابل فجرسپاسی شیراز در دیدار خانگی شکستی ۴ گله را متحمل شده بود و در طول ۲۰ سال گذشته هیچگاه این شکست سنگین در دیداری خانگی برابر انزلی‌چی‌ها تکرار نشده بود. شاگردان زارع که روز گذشته به دنبال طلسم‌شکنی بودند و رویای‌شان بر این بود که بعد از ۹ هفته ناکامی بتوانند جشن پیروزی بگیرند، نه‌تنها طلسم‌شکنی نکردند بلکه خاطره تلخ شکست ۲۰ سال قبل را زنده کردند.

شاگردان زارع با ارائه نمایشی دور از انتظار، با وجود مالکیت بیشتر بر توپ‌ومیدان نتوانستند ضعف‌های دفاعی خود را پوشش بدهند و بعد از دریافت گل زودهنگام، ۳ بار دیگر هم دروازه ملوان در مسابقه روز گذشته باز شد تا بعد از ۲۰ سال، مجدداً سنگین‌ترین شکست خانگی ملوان بندرانزلی در تاریخ لیگ برتر تکرار شود. ملوانی‌ها با شکست ۴ گله در دیدار خانگی روز گذشته، در جدول رده‌بندی ۲۶ امتیازی باقی ماندند تا بعد از ۱۰ بازی پیاپی ناکامی در کسب پیروزی، همچنان خطر سقوط به لیگ یک را احساس کنند و در صورت کسب پیروزی نساجی در مسابقه امروز مقابل هوادار، شاگردان زارع به رتبه سیزدهم جدول سقوط خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: سریع‌ترین گل لیگ برتر ایران به نام ستاره پرسپولیسی ثبت شد/ رکورد مهاجم استقلال شکست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • اکبر IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    البته اگه تراکتور می باخت مس باین نتیجه عجیب بخاطر تفاضل گل بهتر جای تراکتور را در جدول می گرفت سپاهان رادر اصفهان متوقف کنی به مس در انزلی ببازی!
    • M IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
      چون اونجا برای لنگ‌بازی میکرد نه ملوان...
  • محمد IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    پس ان غیرت بازی که مقابل سپاهان در بوق کردی چه شد اقا مازیار!!!!!
  • حسین GB ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    بازیکنان ملوان ومازیار از لنگیا پول گرفتند جلو سپاهان شرافت خودشان نبود شرافت پول بود تیمی که تو خانه خودش نه شرافت داشت نه غیرت خدا بلد هست که چطور متقلب را رسوا کند مازیار شرافتت گو تو که خودت را برا لنگیا با بلزیکنانت کشتی میخواستی برا مردم شهرت و پولی که از باشگاه میگری خودت وبلزیکنانت لااقل به انها خیانت نمیکردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی