نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟
کارشناس داوری پنالتی جنجالی پرسپولیس مقابل پیکان/ چرا داور پنالتی گرفت؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس داوری فوتبال کشورمان توضیحاتی را در خصوص دو صحنه مهم دیدار پیکان و پرسپولیس ارائه کرد.

حیدر سلیمانی در خصوص اعلام پنالتی برای پرسپولیس در دقیقه بازی مقابل پیکان، اظهار کرد: داور پنالتی که راحت بود را برای پرسپولیس نگرفت اما صحنه سخت‌تر را پنالتی گرفت. در دقیقه ۶۷ پنالتی واضح بود چون مدافع به عمد پای صادقی را زد.

وی با اشاره به پنالتی دقیقه ۷۹ که منجر به گل برای پرسپولیس شد، گفت: در این صحنه داور خطا روی پریرا را نگرفت. توپ به دست مدافع پیکان خورد و در واقع پنالتی پریرا نبود چون هنگام زمین افتادن پریرا بنیادی‌فر واکنشی نداشت. در این صحنه مدافع توپ را با دست کنترل کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ۶ IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    داوری عالی بود الکی حرف مفت نزنین
  • 4444 IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    دم داور گرم. اگه نبود تا صبح لنگیا نمیتونستن گل بزنن
  • هومن US ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    نظر داوران اردنی و بورکینافاسوری: دست بازیکن پیکان با سینوس پیراهن بازیکن پرسپولیس در مجموع قائمه بود ، بازیکن پیکان صبح به مادرش سلام نگفته بود و جهت باد از شمال شرقی به جنوب غربی می وزید و چون تیم پیکان باید می باخت ، و تیم با پیراهن قرمز باید برنده می شد ، چه توپ به دست خورد ، چه دست به توپ خورد ، اصلا توپ به هیچ جا هم نخورد ولی باز هم پنالتی است . بازیکن پرسپولیس هم تا ۴ تا اسپک ازادند . کلا اگر تیمی پنالتی مفت می خواهد باید رنگ پیراهنش را قرمز کند نظر رئیس کمیته داوران : ما به پرسپولیس هر فصل ۷ ، ۸ تا پنالتی بدهکاریم ، این یکیش بود نظر مهاجم برزیلی پرسپولیس : ناگهان یک روح خبیث من را به جلو پرت کرد و چون میزبان پیکان بود و وظیفه داشت با استخدام جن گیر ، ارواح خبیثه را دور کند ، پس روی من پنالتی شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی