نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
ستاره پرسپولیس کارشناس داوری شد!/ سروش به نیمکت حریف چه گفت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سروش رفیعی شماره ۷ قرمزها در اقدامی جالب مشغول توضیح دادن به نیمکت حریف شد.

پرسپولیس در بازی که پراز حاشیه بود، موفق شد به سختی و با تک پنالتی مهدی ترابی از سد پیکان عبور کند و دوباره به صدر جدول برسد. پنالتی که روی پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس اعلام شد، مشکوک بود و پیکانی‌ها معتقد بودند که اصلا مدافع تیمشان برخوردی با مهاجم پرسپولیس نداشت. با این حال موعود بنیادی‌فر تصمیم به اعلام پنالتی به سود پرسپولیس گرفت و این تیم با همین پنالتی موفق به کسب ۳ امتیاز شد.

چند دقیقه بعد از اعلام پنالتی به سود پرسپولیس و وقتی که بازی متوقف شده بود، سروش رفیعی در کنار زمین و مقابل نیمکت پیکان مشغول آب خوردن بود. در همین لحظه یکی از اعضای کادرفنی پیکان شروع به صحبت کردن با ستاره پرسپولیس کرد و معتقد بود پنالتی اعلام شده صحیح نبود. رفیعی هم در آن لحظه شروع به توضیح دادن کرد و به عضو کادرفنی پیکان توضیح داد که مدافع آن‌ها پشت پای پریرا را زده و داور هم به صحنه نزدیک بوده و به درستی اعلام ضربه پنالتی کرده است.

سروش که در هفته‌های اخیر عالی بازی کرده، در بازی مقابل پیکان هم نمایش بسیار خوبی داشت و بارها به تیمش در خلق موقعیت کمک کرد. بعد از هفته‌ها نیمکت نشینی سروش در چند بازی گذشته پرسپولیس دوباره به ترکیب اصلی برگشت و عملکرد خوب او باعث شد تا به مهره فیکس و تاثیرگذار پرسپولیس در حساس‌ترین مقطع از فصل تبدیل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی