نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
واکنش ستاره پرسپولیس به تعویض جنجالی یحیی/ استرس برای پنالتی؟ کار ترابی درست است
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مهاجم پرسپولیس گفت: به هیچ وجه از تعویضم شاکی نشدم چون یاد گرفته‌ام که به عنوان بازیکن حرفه‌ای همیشه به تصمیم مربی‌ام احترام بگذارم.

مهدی عبدی، مهاجم پرسپولیس با وجود این‌که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود بعد از دقایقی حضور در مقابل پیکان مجددا تعویض شد. با این وجود عبدی ناراحتی از تصمیم سرمربی تیمش ندارد و معتقد است بازیکنان تیم پیکان با دو برابر توان‌شان مقابل پرسپولیس جنگیدند و با همه وجود سعی در کسب امتیاز داشتند اما اسیر اراده و انگیزه بالاتر بازیکنان پرسپولیس شدند.

ناراحت نشدی بعد از آن‌که در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفتی دوباره تعویض شدی!؟
نه به هیچ‌وجه از تعویضم شاکی نشدم چون یاد گرفته‌ام که به عنوان بازیکن حرفه‌ای همیشه به تصمیم مربی‌ام احترام بگذارم. برای من همیشه نتیجه‌گیری تیمم مهم است و هیچ وقت شرایط و مصلحت تیمم را فدای منافع خود نکرده و نخواهم کرد. برای من هم پیروزی تیمم مهم بود که خدا را شکر به آن رسیدیم و سه امتیاز با ارزش بازی را دشت و دوباره صدر را تصاحب کردیم تا خودمان را به عنوان مدعی مقام اول و قهرمانی معرفی کنیم.

اما حتما قبول ‌داری که با استرس بالا بازی کردید!؟
بازی خیلی سختی بود و ما هم برای کسب سه امتیاز تحت فشار بودیم. از این رو برای امتیاز گرفتن کمی استرس داشتیم. از طرفی تیم پیکان هم برای این‌که بر یکسری از مسائل خط بطلان بکشد بازیکنانش با ۲۰۰ درصد توان‌شان مقابل ما ظاهر شدند و جوانمردانه بازی کردند اما ما بهتر بودیم و در روزی که از هر حیث مستحق پیروزی بودیم صاحب برتری شدیم.

چند بازی است که گل نزدی؛ چه زمانی دوباره تو را در نقش گل‌زن خواهیم دید؟
در هر بازی به میدان می‌آیم نهایت تلاشم را انجام خواهم داد تا وظیفه‌ام را انجام دهم. گل‌زنی‌ام هم بستگی به قسمتم دارد و این‌که در جریان بازی‌ها چه پیش بیاید و شرایط چگونه رقم بخورد اما در شرایط فعلی اوضاع خیلی حساس است و فکر می‌کنم مهم پیروزی و رسیدن ما به هدف‌مان است و گل‌زنی من و بقیه مسائل جزو اولویت‌های بعدی است.

موقع پنالتی ترابی استرسی نداشتی؟
مهدی بازیکن خیلی خوبی است و قبلا هم سابقه داشته که برای پرسپولیس در بازی‌های حساس دیگری گل بزند. از این رو زمان پنالتی ترابی استرسی نداشتم چون به قدرت گل‌زنی مهدی ایمان داشتم و می‌دانستم که مهدی کارش درست است و پنالتی را گل می‌کند.

در رابطه با بازی مقابل گل‌گهر در روز جمعه که همزمان با دو مدعی دیگر برگزار می‌شود چه نظری داری؟
بازی‌ها به اوج حساسیت خودش برای همه تیم‌ها خصوصا تیم‌های مدعی رسیده است. در این بین خوشحالم که روز جمعه در حضور هوادارانمان میزبان تیم گل‌گهر هستیم و ان‌شاءالله با انرژی که هوادارانمان به تیم‌مان خواهند داد با قدرتی مضاعف برای پیروزی تلاش خواهیم کرد.

در رابطه با داوری بازی‌تان مقابل پیکان و بازی‌تان در ورزشگاه آزادی هم بعضی‌ها حاشیه‌هایی ساخته‌اند، در این رابطه چه صحبتی دارید؟
این حرف‌ها تماما برای این است که برد ما را لوث کنند اما ما اسیر این موارد و حاشیه‌ها نمی‌شویم. تیم ما چند بار قهرمان شده است. از این رو حساسیت زیادی روی تیم ما وجود دارد و بعضی‌ها هم سعی دارند که علیه تیم ما حاشیه درست کنند اما تیم ما هیچ زمانی وارد حاشیه نشده و نخواهد شد و بازیکنان‌مان یاد گرفته‌اند که فقط کار خودشان را انجام دهند و حاشیه‌هایی که می‌سازند اصلا برای ما مهم نیست.

فکر می‌کنی که در بازی‌تان مقابل گل‌گهر و بازی سپاهان در اصفهان مقابل پیکان چه شرایطی رقم بخورد؟ آیا به قهرمانی در یک هفته مانده به پایان بازی‌ها فکر می‌کنید؟
ما بازی به بازی فکر می‌کنیم و سعی می‌کنیم کار خودمان را به بهترین شکل ممکن انجام بدهیم چون موفقیت قطعی فقط در این صورت نصیب تیم‌ خواهد شد و سپس به نتیجه تیم دوم توجه خواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • 6 IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    عبدي تاج سوراخ كن
  • پرسپولیس IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    درسته عبدی گل نزد ولی به قول خیابانی تاثیر خودش را گذاشت چون وقتی عبدی رفت زمین حالت تیم هجومی تر شد و نتیجش پنالتی شد درسته عیسی ۲ تا گل حساس زده ولی بازم عبدی از عیسی خیلی خیلی سرتره تو این چند بازی اگه گل نزده براش موقعیت ایجاد نکردن که گلزنی کنه ولی عیسی بازی با پیکان نیمه اول ۲ تا موقعیت خوب نصیبش شد ولی هدر داد بنظر من عبدی باید فیکس بازی کنه عیسی دقیقه ۷۰ به بعد بره زمین
  • رنگ خون IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    حالا ببینیم پیکان مقابل سپاهان هم ۲۰۰ درصد توانش رو میزاره یا استادان حاشیه سازی و آبهای آلوده لابی میکنن
  • پرسپولیس IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    به قول شاعر.خط حمله ی مامهدی عبدی هستش
  • محمد IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    عبدی نان گل‌هایی که به استقلال زده را می‌خورد وگرنه در حد پرسپولیس نیست و خداوکیلی روی اعصاب هوادار است !
  • محسن IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    حالا ببیتیم پیکان جلو شله زرد چکار میکنه همینجور که جلوی پرسپولیس خودشونو تاحد مرگ اذیت کردن دوندگی داشتن بازم همینجورن یا وا میدن
  • . IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    آفرین به عبدی عزیزم ما غیر از این که بازیکن خوبی هستی برای این مرامت هم دوست داریم بله منافع تیم دراولویته برد مهم است. موفق وسلامت باشید گلم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی