نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
شباهت عجیب بین کلارا چیا و ملکه جدید بریتانیا/ شکیرا در نقش پرنسس دایانا و پیکه به جای پادشاه چارلز سوم/ طرفداران شکیرا و پیکه را رها نمی‌کنند
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طرفداران پس از تاجگذاری شاه چارلز، کلارا چیا را با کامیلا مقایسه می‌کنند.

کاربران اینترنت شباهتی جالب توجه بین نامزد جرارد پیکه «کلارا چیا» و همسر پادشاه جدید انگلستان «کامیلا پارکر بولز» پیدا کردند. در این قیاس خاص، شاه چارلز سوم در نقش جرارد پیکه و پرنسس دایانا هم شکیرا خواهد بود.

چارلز با پرنسس دایانا ازدواج کرده بود اما طبق گفته‌ها با کامیلا به او خیانت کرد. دایانا قبل از اینکه در تصادف رانندگی در سال ۱۹۹۷ از دنیا برود، این موضوع را تایید کرده و گفته بود: «در ازدواج من سه نفر بودند و سه نفر جمعیت زیادی است.»

این موضوع بسیار شبیه به اتفاقی است که بین شکیرا و پیکه رخ داد، و هنگامی که خواننده کلمبیایی متوجه خیانت پیکه شد با دل‌شکستگی و عذاب از او جدا شد. گفته می‌شود که پیکه از مدت‌ها قبل از جدایی، با کلارا چیا رابطه پنهانی داشت، و داستان بسیار شبیه به سرگذشت دایانا است. به همین دلیل است که کامنت‌هایی مانند: «آمده‌ام تا به همه عاشقان جهان بگویم هرگز تسلیم نشوید» یا «نماینده جهانی کلارا چیا»، ترند شده و صدها لایک در شبکه‌های اجتماعی دریافت کرده‌اند.

حتی گفته می‌شود که مصاحبه پرنسس دایانا همان غوغایی را ایجاد کرد که شکیرا با آهنگ‌هایش به راه انداخت. و اشعار شکیرا مانند جملات پرنسس دایانا معشوقه جدید شریک زندگی‌اش را هدف قرار داده و خیانت را به شدت محکوم می‌کند. کامیلا در یک طرف و کلارا چیا در طرف دیگر.

این مطالب را هم بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی