نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
درگیری عجیب رونالدو با تدارکاتچی حریف؛ کریستیانو دست این مرد را پس زد/ به CR7 نزدیک نشوید! +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از بازی النصر و الخلیج و تساوی دو تیم، رونالدو با یک مربی حریف که تصمیم داشت با او عکس بگیرد درگیر شد.

شب گذشته دو تیم النصر و الخلیج از سری رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت دو تیم با تساوی به کار خود پایان دادند. این نتیجه در حالی رقم خورد که با توجه به نتیجه بازی الاتحاد، النصر می‌توانست با پیروزی در این دیدار خودش را به صدر جدول نزدیک کند.

پس از پایان بازی و تساوی دو تیم و عملکرد ضعیف رونالدو در این بازی، یکی از اعضای کادر تیم الخلیج تصمیم داشت عکسی به یادگار با رونالدو بگیرد که این بازیکن رفتار عجیبی از خودش نشان داد.

یکی از اعضای تیم الخلیج که به گفته دیلی میل جزو تدارکات این تیم بود سعی داشت پیش از ورود رونالدو به رختکن با او عکس یادگاری بگیرد اما با واکنشی نه چندان دوستانه از سوی ستاره النصر غافلگیر شد که با عصبانیت دست او را پس زده و حاضر به گرفتن سلفی نشد.

در رابطه با این بازی بخوانید: خداحافظی رونالدو با یک جام دیگر؟/ ادامه فرصت‌سوزی‌های کریستیانو در عربستان

رونالدو مقابل الخلیج شب ناامید کننده ای را سپری کرد. او یک گل در جریان بازی به ثمر رساند که به علت آفساید مردود اعلام شد. با تساوی این هفته فاصله النصر با الاتحاد در صدر جدول رده بندی لیگ عربستان به ۵ امتیاز رسید تا امیدهایش برای قهرمانی کمتر از قبل شود. 

رونالدو از زمان انتقال به النصر طی ۱۳ بازی لیگ ۱۲ گل به ثمر رسانده است. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که او از شرایط موجود راضی نیست و به دنبال جدایی در پایان فصل است. به گزارش ال ناسیونال، احتمال بازگشت رونالدو به مادرید در تابستان وجود دارد؛ خود این ستاره پرونده حضور در رئال را بسته شده می‌داند اما همسرش جورجیا نسبت به بازگشت به اسپانیا مشتاق است. رونالدو بهترین دوران ورزشی خود را در رئال سپری کرد و طی ۴۳۸ بازی ۴۵۱ گل به ثمر رساند.

این مطالب را هم از دست ندهید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی