نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
منچستریونایتد را به چه کسی می‌فروشند؟/ این معامله قبل از شروع، تمام شده بود!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که گلیزرها بیشتر تمایل داشته باشند که باشگاه را به شیخ قطری بفروشند تا پول بیشتری به دست بیاورند.

به گفته یک کارشناس امور مالی فوتبال، پیشنهاد قطر برای خرید منچستریونایتد ظاهراً گزینه ترجیحی گلیزرها است. شیخ جاسم بن حمد آل‌ثانی در صدر قرار دارد و با مالک اینئوس، سر جیم رتکلیف، رقابت می‌کند.

شیخ جاسم کل باشگاه را می‌خواهد و رتکلیف کمی بیش از پنجاه درصد از سهام باشگاه را می‌خواهد. دکتر دن پلاملی، کارشناس امور مالی ورزش، معتقد است که مالکان آمریکایی شیاطین سرخ مایلند پول بیشتری دریافت کرده و به طور کامل از منچستریونایتد عقب‌نشینی کنند. او به اکسپرس گفت: «احساس اصلی من این است که پیشنهاد قطر احتمالاً ترجیح داده می‌شود، به دلیل اینکه قطری‌ها به دنبال تصاحب کامل باشگاه هستند. همچنین، از طریق ارتباطات آن مالک، می‌دانید که می‌توانید به منابع مالی بیشتری برای ساخت باشگاه دسترسی داشته باشید، زیرا باید به زیرساخت‌ها نگاه کنید، باید به توسعه تیم و غیره نگاه کنید. این فقط قیمت خرید نیست، بلکه منافع دیگری نیز در پی دارد، بنابراین احساس می‌شود که قطری‌ها به خرید باشگاه نزدیک‌ترند.»

او همچنین فاش کرد که چه زمانی مالک بعدی می‌تواند کنترل باشگاه را در دست بگیرد. پلاملی گفت: «باید تمام مراحل را بررسی کرد. شاید طرفداران فکر کنند که روند فروش طولانی شده اما باید به همین شکل اجرا می‌شد. به نظر می‌رسد که این معامله قبل از شروع پنجره بعدی به اتمام برسد تا سرمایه‌گذاران جدید بتوانند برای تابستان و فراتر از آن برنامه‌ریزی کنند.»

شیخ جاسم ظاهراً می‌خواهد تمام بدهی‌های باشگاه را صاف کند. در مورد رتکلیف، پیش‌بینی می‌شود رئیسی باشد که بیشتر در نقل و انتقالات درگیر شود و کارهای عملی بیشتری انجام دهد.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی