نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ملاقات خبرساز شکیرا با لوئیس همیلتون/ شایعه‌ای که درباره نامزد سابق پیکه منتشر شد
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خواننده کلمبیایی در جایزه بزرگ فرمول یک میامی شرکت کرد و بعد از مسابقه با لوئیس همیلتون به رستوران رفت.

شکیرا سال ۲۰۲۳ را کاملا متفاوت آغاز کرده است. جدایی از جرارد پیکه و همکاری‌اش با بیزارپ و آهنگ‌های جنجالی‌اش زندگی او را کاملا زیر و زبر کرد. او در حال حاضر پس از ترک بارسلونا با فرزندانش در میامی زندگی می‌کند.

شکیرا آخر این هفته در محوطه گرندپری میامی در حال تماشای فرمول یک دیده شد. او در آنجا با تام کروز خوش و بش کرد و با افراد مشهوری مانند وین دیزل، ایلان ماسک و جف بزوس پشت یک میز نشست. پنجمین مسابقه فصل با پیروزی مکس فرستاپن به پایان رسید. با این حال، شکیرا نه تنها از مسابقه لذت برد، بلکه با یکی از بهترین رانندگان تاریخ فرمول یک شام خورد؛ اتفاق شگفت‌آوری که کمتر کسی انتظارش را داشت.

راننده‌ای که خواننده کلمبیایی با او شام خورد لوئیس همیلتون، راننده مرسدس بنز و قهرمان هفت دوره جهان، بود که در گرندپری میامی چهارم شد. آنها در رستوران سیپریانی واقع در مرکز شهر مشاهده شدند. هرچند باید توجه داشت که ضیافت شام آنها خصوصی نبود و افرادی با آنها بودند، اما شایعه دوستی فرضی این دو نفر جالب است.

علاوه بر این، او اخیراً جایزه «زن سال» را از طرف مجله بیلبورد دریافت کرد، و حتی توانست پیامی برای پیکه در مجله بگذارد. شکیرا گفت: «این که کسی به شما وفادار باشد یا نه مهم نیست، مهم این است که به خودتان وفادار بمانید.»

خواندن این مطالب را از دست ندهید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی