پشت پرده پست جنجالی لوکادیا با لباس پرسپولیس/ مهاجم فراری برمی‌گردد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس منتظر است دادگاه لوکادیا هرچه سریع تر برگزار شود.

یورگن لوکادیا مهاجم هلندی سابق که در اقدامی عجیب از پرسپولیس جدا شد و این روزها در لیگ چین بازیکنی نیمکت‌نشین است باز هم چند روز قبل خبرساز شد تا شایعاتی در مورد او در رسانه‌های ایران منتشر شود.

یورگن لوکادیا که فالوورهایش به ۷۲۹ هزار نفر رسیده، هرزمان که با ریزش فالوور مواجه می‌شود با انتشار پست و استوری با پیراهن پرسپولیس سعی می‌کند با شایعات بازگشت به پرسپولیس هم راستا شده و باز هم نظر هواداران پرسپولیس را جلب کند.

اما در این میان آخرین خبر در مورد لوکادیا پیگیری دوباره باشگاه پرسپولیس برای اطلاع از زمان دقیق برگزاری جلسه دادگاه این بازیکن است. این پرونده هنوز در مرحله بررسی قرار دارد و مدیران حقوقی پرسپولیس به شدت امیدوارند با توجه به این که باشگاه در زمان حضور این بازیکن به تمام تعهدات‌ خود عمل کرده، با دفاعیات خود قادر هستند این مهاجم هلندی را محکوم کنند. از این رو طی روزهای اخیر باز هم پیگیری‌هایی برای برگزاری دادگاه لوکادیا داشته و منتظر هستند زمان دادگاه این پرونده مشخص شود.

در همین ارتباط بخوانید:  لوکادیا دوباره با پیراهن پرسپولیس!/ اقدام عجیب مهاجم هلندی خبرساز شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    برید لطفا ادعای دادگاه نکنین. بازیکنا و مربیای خارجی قراردادشون طوریه که میتونن هر وقت دلشون خواست یه طرفه بذارن برن. مگه استوکس نبود؟ شکایت باشگاه به کجا رسید؟؟؟ این حرفا رو واسه نوجوانان بزنین. شما خودتونم خوب میدونین تا حالا توی یه پرونده حقوقی فوتبال ایران برنده نشده. ضمنا جدایی لوکا فنی و مالی نبود. و اگه مشکلی داشت نمیتونست با تیم جدید قرارداد ببنده. خودتونید
  • آریا US ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    هواداران دیگه این بازیکن فراری رو نمیخوان! همین که محکوم بشه کافیه! پول مفتی که گرفت و شب دربی رفت رو باید برگردونه! هرچند که متاسفانه قدرت نفوذ ما در AFC و FIFA خیلی پایینه!
  • محمد IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    فقط برای شفاف سازی بازیکنی که بدهی مالیاتی داشت چطوری یه شبه تونست از کشور خارج بشه.. بگید من بیخیال توهم اقدامات قبل دربی بشم . . ..
  • پرسپولیس IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    خدا رو شکر که رفت و پرسپولیس بدون مهاجم خارجی داره قهرمان میشه گرچه پریرا و شیخ هستن ولی فقط هستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی