نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
پیغام عجیب استراماچونی؛ چرا رضایت بدهم؟ استقلال هنوز ۴۰۰ یورو به من بدهکار است!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی اسبق استقلال از هر فرصتی برای بهانه گیری و دردسرسازی استفاده می کند.

وقتی آندره آ استراماچونی از استقلال جدا شد و به حالت قهر ایران را ترک کرد،  کاملا مشخص بود که میخواهد قضیه را از طریق فیفا و دادگاه عالی ورزش جلو ببرد. او با استقلال قرارداد دو ساله داشت و تا پایان تاریخ آن با هیچ تیم دیگری قرارداد جدید نبست تا بتواند مطالباتش را کامل از طرف ایرانی بگیرد. روشی که قبلا هم در اروپا  آن را انجام داده بود. استراماچونی در دادگاه استقلال را شکست داد تا بالغ بر یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو دریافتی داشته باشد اما هنوز حاضر نشده پای برگه رضایت را امضا کند!

طلب ۴۰۰ یورویی!

وقتی پول در حساب استراماچونی نشست، سرمربی اسبق استقلال به وکیل خود اعلام کرد برگ رضایت را پر نکند و به جای او امضا ندهد چون بر اساس محاسباتش مبلغ ۲۴۰۰ یورو کمتر از حد تعیین شده توسط استقلال واریز شده بود. البته  دلیل این امر نوسانات ارزی بود و استقلالی‌ها در این رابطه مشکلی نداشتند اما استراماچونی پای خود را در یک کفش کرد و گفت تا وقتی همه چیز تمام و کمال پرداخت نشود خبری از رضایت نخواهد بود به همین خاطر باشگاه استقلال ۲۴۰۰ یورو را هم پرداخت ولی استراماچونی دیروز به استقلالی ها پیغام تازه‌ای داده است . این مربی ایتالیایی در واکنش به به دلیل اینکه چرا هنوز برگ رضایت را در اختیار فیفان نگذاشته به استقلالی ها گفته است: " برای چه باید رضایت بدهم؟ استقلال به خاطر آن ۲۴۰۰ یورو که دیرتر پرداخت کرد الان مبلغ ۴۰۰ یورو دیگر هم جریمه شده است و حتی اگر یک یورو هم بدهکار باشد من و وکیلم پایه هیچ برگه ای را امضا نخواهیم کرد. الان هم ۴۰۰ یورو دیگر بریزید تا رضایتنامه بگیرید در غیر اینصورت خبری از امضا نخواهد بود. "

استقلال پول را نداد

در همین خصوص حرف‌های مدیران استقلال هم شنیدنی است. یکی از مدیران باشگاه پیرامون این مسئله به خبرورزشی می گوید: وقتی دیدیم استراماچونی بهانه ۲۴۰۰ یورویی آورده است، با وجود اینکه چنین حرکتی را در فوتبال روز جهان اصلاً نمی پسندیم اما سریع این رقم را به حسابش واریز کردیم تا دیگر بهانه نیاورد اما طرح ادعای ۴۰۰ یورویی واقعاً خنده دار است. اینکه او می خواهد از روی غرامت هم غرامت بگیرد داستان عجیبی است که تا به حال به گوش  ما نرسیده بود اما دیگر قرار نیست هر کاری که این مربی می گوید، برایش انجام بدهیم به همین خاطر این ۴۰۰ یورو را با وجود اینکه اصلاً رقمی محسوب نمی شود پرداخت نکردیم چون اعتبار استقلال برای ما مهم است. تمام مدارک مبنی بر پرداخت مطالبات و ادعای تازه اش را برای فیفا فرستاده ایم تا خودشان تصمیم بگیرند. اگر فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد این ۴۰۰ یورو را هم باید بدهیم این کار را انجام خواهیم داد اما در غیر این صورت حتی یک یورو دیگر به حساب او نمی ریزیم و اگر فیفا ادعای استراماچونی را رد کند، با توجه به اختیارات خود می تواند بدون امضای او  وکیلش، ختم پرونده را به اطلاع همه برساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵۱
  • امير IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    استرا ديگه شورشو داره درمياره سرمربي كه نيم فصل تحمل نكرد قرداد داشت و رفت ديگه چي ميخواد طلبشم دادن
    • سامان IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      یک جوک بگم بخندیم : شاه استرا
  • کمال آبی IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    خیلی پولکیه
  • واعظ آشتیانی IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    مگه میشه ؟ استراماپولی که عاشق ششتقلال بود و اومده بود ستاره سوم را بر پیشانی کیسه کشها بکوبه .
  • حامی US ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    در و تخته خوب همدیگه رو پیدا کردن خداییش. این استرا که من میبینم بخاطر همون400یورو یه رقم توپول میگیزه از اینا. استاد "البته دلیل این امر نوسانات ارزی بود" یعنی چی؟ فیفا گفته1.760 میلیون دلار باید بدید چه ربطی داره به نوسانات ارزی آخه مگه به ریال قرار بوده پول بزنن بحسابشون؟ عدد مشخص بوده و بانک شهر خودش پرداخت کرده این جملات قصار چیه تو خبراتون میزنید اخه
  • نسیم آسیا لکه ننگ آسیا⛳ IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    بنده خدا فکر میکنه بابامسعود استاد اهدای جام های اسنپی سرکار میخاد ازش زهر چشم بگیره 🤢
    • محسن IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • حجت IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    آفرین استرا تا آخر پولتو بگیر ول نکن
  • 8 IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    استرا برگرررررررررد
  • هومن IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    برای باشگاه استقلال و هر باشگاه ایرانی خیلی زشت هست که پول کسی که استخدام کردند رو نمی دهند تازه از شان باشگاه حرف میزنند در خارج از کشور پرداخت نکردن حقوق کارمند از بدترین کارهای اخلاقی و اجتماعی است
  • ه IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    همه جای جهان قرارداد مربی کامل میدن
  • همون تاج که بالا سرته IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    من نمیدونم لنگی اینجا چی میگه
  • امیر IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    فکر کردید کارمند شماست که تو این تورم حقش بخورید و متوجه دم بزنه؟
  • محمود IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    فقط دنبال پوله
  • مصطفی IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    تو این مملکت کسی نیست به باشگاه استقلال بگه تو این تحریم ، تو این اوضاع ارز مربی خارجی برای چی ؟؟؟؟ این همه مربی توانمند ایرانی؟؟؟ تازه این کافی نبود رفتن ساپینتو اوردن ، یک مربی روانی فقط بلد هست عید میمون کنار زمین بالا پایین بپره ، حرکات نمایشی انجام بده ، یعنی یکی نیست بفهمه این مربی داره فیلم بازی میکنه ، شخصیت ویسی کجا شخصیت ساپینتو کجا ، خوب اخر بازی با صنعت نفت تو مصاحبه ویسی گفت ؟؟؟؟
  • 6 IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    ولی هنوز چمدوناشو باز نکرده تا ۴۰۰ تا دیگه بگیره و برگرده کیسه رو قهرمان کنه تو دسته ۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی