نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۰
۳ |
۰
کلوب| استقلال باید دنبال دروازه‌بان جدید باشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در این چندسال دروازه خود را به سید حسین حسینی سپرده و این درحالی است که این بازیکن در این سالها خیلی رقیب جدی نداشته که بتواند او را به چالش بکشاند.

البته اگر به گذشته نگاه کنیم، مهدی رحمتی و رشید مظاهری در جمع آبی‌ها بودند و در کنار حسینی رقابت می‌کردند اما با رفتن این دو دروازه بان، دیگر آنچنان رقیبی برای او پیدا نشد.

فصل قبل که هدایت تیم در دستان فرهاد مجیدی بود او از علیرضا رضایی در درون دروازه استفاده می‌کرد و تا حدودی جواب اعتماد فرهاد را هم داد و همچنین حسینی را به تلاش بیشتر وا می‌داشت اما امسال و در زمان ساپینتو این موضوع را شاهد نبودیم و حسینی در چندبازی اخیر خود از جمله دربی، گل دریافت کرد و استقلال ناکام شد و تا حدودی قهرمانی آبی‌ها کمرنگ شد اما مقصر یک شکست فقط یک نفر نیست و صد البته که همه در آن سهیم هستند.

باید گفت حسینی در برخی از دیدارها اشتباهات فردی خطرناکی داشته و باعث از بین رفتن امتیاز برای استقلال در سال‌های اخیر شده است . نبود یک رقیب برای سید باعث شده او افت کند و ساپینتو هم از او انتقاد کند.

فوتبالی‌ها می‌دانند که ۵۰ درصد یک تیم دروازه بان آن است و این یعنی استقلال از حالا باید به فکر چاره ای باشد و یک دروازه بان شش دانگ و در حد نام تیم جذب کند و رقیب جدی حسینی لقب گیرد و به جنگ حسینی بیاید. این امر به سود خود کاپیتان استقلال هم می‌شود و او با انگیزه بیشتری به کار ادامه خواهد داد و از همه مهم تر باعث ماندگاری دوباره حسینی در استقلال می‌شود چون هواداران این بازیکن قدیمی‌را دوست دارند و نمی‌خواهند او را در لباس تیم دیگری تماشا کنند.

این روزها خبر ازحضور پورحمیدی،  اخباری و...  برای فصل آینده در ترکیب آبی‌ها به گوش می‌رسد البته باید صبر کرد و دید که تکلیف چه خواهد شد.

علی صفایی راد| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حامی IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    چرا همه از حسینی میگن و هیچ شخصی از حاشیه ها و عدم تمرکز بهزاد غلامپور صحبت نمیکنه آیا ایشون حمایت رسانه یا شخص خاصی رو پشت سرش داره..!؟ قبول کنیم این فصل بهزاد غلامپور تمرکز لازم رو بخاطر مسائل حاشیه ای نداشته
  • بیطرف14 IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    سلام با تمام ارادتی که به سیدحسینی دارم ولی واقعاً به درد استقلال نمیخوره این موضوع رو از چند سال پیش ۱۰۰۰ بار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی