نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
کریستین اریکسن
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کریستین اریکسن تنها یک روز پس از اینکه در زمین مسابقه دچار ایست قلبی شد، در بیمارستان فیلم لحظه بیهوش شدن خود را تماشا کرد.

کریستین اریکسن، ستاره منچستریونایتد، در نیمه اول بازی مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ بین دانمارک و فنلاند در ۱۲ ژوئن ۲۰۲۱ روی زمین افتاد. قلب اریکسن از تپش باز ایستاده بود و هم‌تیمی‌هایش حلقه‌ای دور او تشکیل دادند و پزشکان به سرعت به محل حادثه رسیدند و او را به بیمارستان منتقل کردند. این بازیکن ۳۱ ساله از آن زمان بازگشتی باورنکردنی به فوتبال داشت و برای برنتفورد و یونایتد بازی کرد.

اریکسن در مورد اینکه چگونه آن لحظه زندگی او را تغییر داد صحبت می‌کند. او در این باره به «تلگراف» گفت: «من یک روز بعد صحنه بیهوش شدنم را دیدم، فقط برای اینکه ببینم چه اتفاقی افتاده و از حسی که داشتم عبور کنم و خودم را برای بعد آماده کنم. اما هرگز آسان‌تر نمی‌شود. واقعا نمی‌شود به چیستی آن اتفاق فکر کرد. فقط نگاه می‌کنم، همین. چیزی که شخصاً یاد گرفتم این است که واقعاً فقط از همین لحظه لذت ببرید و اگر سرگرم‌کننده است فوتبال بازی کنید و اگر سرگرم‌کننده نیست کار دیگری انجام دهید.»

ایست قلبی کریستین اریکسن در دیدار دانمارک و فنلاند

کریستین اریکسن

کریستین اریکسن

اریکسن در جوایز ورزشی لاروس جایزه بازگشت سال را به دست آورد، اما تنها تمرکز واقعی او خانواده‌اش است. شریک زندگی‌اش سابرینا کویست ینسن ۳۱ ساله، پسرش آلفرد ۵ ساله و دختر ۲ ساله‌اش اکنون اولویت این هافبک هستند. او ادامه می‌دهد: «اولین هدفم این بود که برگردم و یک پدر تمام‌وقت و یک شریک زندگی تمام‌وقت باشم. این برای من مهمترین چیز است.»

کریستین اریکسن و خانواده‌اش

او بعد از ایست قلبی به دلیل قوانین سختگیرانه سری آ مجبور به ترک اینتر شد. اریکسن در مورد ترک سن‌سیرو گفت: «می‌دانستم که قوانین زیادی دارند که ممکن است من را از بازی در ایتالیا منع کنند. و زمانی که آن قرارداد متوقف شد به به جواب رسیدم. می‌توانستم برگردم و فوتبال بازی کنم اما در جای دیگری. بنابراین باید با اینتر تمام می‌کردم و واقعا این تنها گزینه بود.»

اریکسن نیم‌فصل با برنتفورد در سال ۲۰۲۲ بازی کرد و سپس به منچستریونایتد رفت. او از اینکه برنتفوردی‌ها به او فرصت دادند سپاسگزار است و می‌گوید: «من در آنجا اوقات بسیار خوبی را سپری کردم و همیشه از برنتفورد و توماس فرنک به خاطر فرصتی که به من دادند سپاسگزار خواهم بود. اما از همان ابتدا به توماس گفتم که اگر چیز هیجان‌انگیزی پیش بیاید که بتوانم خودم را در سطح بالایی ببینم، به دنبال آن خواهم رفت. و خوشبختانه یونایتد به سراغم آمد.»

کریستین اریکسن و همسرش

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    الان کیسه میگه باید پنالتی میگرفتن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی