نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
۲ |
۰
واکنش وزارت ورزش به حذف قطعی استقلال از آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت، مصاحبه خبرسازش، پیش از گفت‌وگوی وزیر ورزش و جوانان انجام شده بود.

در مصاحبه‌ای که روز گذشته از سیدمحمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان منتشر شد، او با رد ادعای سیدحمید سجادی اعلام کرده بود باشگاه استقلال به طور قطع از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است. این موضوع با واکنش‌هایی مواجه شد که باعث شد پولادگر امروز توضیحاتی را ارائه کند.

پولادگر در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت در این باره توضیح داد: باید عرض کنم این مصاحبه روز دوشنبه و پس از حضور ما در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس انجام شده بود.

وی افزود: صحبت‌های من به لحاظ زمانی قبل‌تر از گفت‌وگوی وزیر ورزش و جوانان پس از جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران انجام شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فوتبال پاک IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    شک نکنین اگر استقلال از آسیا حذف بشه پرسپولیس هم حذف خواهد شد فیفا و کنفدراسیون آسیا مدارک کافی از حمایتهای دولتی پرسپولیس و رانتهای پرسپولیس را با توجه به پرونده های گذشته این حتما میدانند انشالله گوش این تیم و حامیانش در همین ماجرا بخاطر تلاش در جهت حذف غیر قانونی و عمدی استقلال قهرمان فصل قبل لیگ برتر و جایگزینی پرسپولیس را خواهند کشید
    • Ali IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
      آره عزیزجان تو ازتمام کارشناسان ای اف سی بهتر میدانی وآنهاباید بیایند و ازتو کسب فیض یادگرفتن مقررات وقوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا را بیاموزند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی