نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
دردسر بزرگ برای ساپینتو/ استقلالی‌ها جریمه را نمی‌دهند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی استقلال در روزهای پایانی لیگ برتر با دردسر بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند.

پس از اتفاقاتی که سال گذشته به وقوع پیوست، ریکاردو ساپینتو علاوه بر محرومیت سنگین و عدم اجازه برای همراهی استقلال در چند بازی متوالی،  با جریمه نقدی هم مواجه شد و فدراسیون رسماً اعلام کرد این مربی باید ۱۰ درصد از کل قراردادش را به عنوان جریمه نقدی پرداخت کند.

این مبلغ  یا باید به صورت ارزی پرداخت شود یا معادل ریالی آن محاسبه شود ولی قطعا  رقم فوق از میزان درآمدهای استقلال کسر خواهد شد و فدراسیون خود را با سرمربی آبی پوشان طرف نمی کند اما حالا داستان دیگری به وجود آمده است. بر اساس قانون چون استقلال وارد فرابورس شده دیگر مانند سال‌های گذشته نیست که باشگاه بتواند در صورت صلاحدید، جرایم بازیکنان و مربیان خود که توسط فدراسیون لحاظ شده را از جیب خودش بپردازد و اگر چنین اتفاقی صورت بگیرد نهادهای نظارتی هنگام بازرسی اسناد مالی مدیر عامل را مواخذه خواهند کرد به همین خاطر برای اینکه چنین تخلفی صورت نگیرد، استقلال جریمه ریکاردو ساپینتو را نمی‌پردازد و این مربی باید قید ۱۰ درصد از اصل قراردادش با استقلال را بزند. در واقع باشگاه حتماً باید این پول را از رقمی که به ساپینتو می‌دهد و با او تسویه حساب می‌کند را کم کند در غیر اینصورت مرتکب تخلف شده است.

حالا باید دید سرمربی آبی‌پوشان در پایان فصل به این مسئله هم واکنش نشان خواهد داد یا اینکه قضیه را کاملاً فراموش می‌کند و ترجیح می‌دهد با استقلال برای فصل آینده نیز به توافق برسد. اگر مبلغ قرارداد  ساپینتو با استقلال را طبق همان عددی که قبلاً در رسانه‌ها اعلام شده ۶۰۰ هزار دلار ثبت کنیم،  این مربی پرتغالی باید ۶۰ هزار دلار جریمه بپردازد. مبلغی که با توجه به شرایط کنونی قیمت ارز در ایران بالغ بر ۳ میلیارد تومان می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کمال آبی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    باید خودش جریمه بده
  • واعظ آشتیانی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    این حساب و کتاب‌ها برای سایر تیم‌هاست ، کیسه سوگلی فدراسیون است و همان کسی که ۳بار پول استراماپولی را پرداخت کرد این ۱۰درصد را هم پرداخت میکنه . شما خودت را ناراحت نکن
  • علی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    این موضوع هم در راستای پروژه ی عدم تمدید قرارداد این مربی شایسته است میخواهند این بنده خدا عطای مربی گری در ایران رو به لقایش ببخشه
  • شانتاژ بسه ..... IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    اصلا چنین چیزی نیست ، استقلال تیم مردمه وهنوز دست دولت است اگر به معنای واقعی سهامی عام بشه و کاملا سهامش فروخته بشه (چنین چیزی با این روند بعید بنظر میرسه حتی خصولتی هم نمیشه ) خصوصی سازی و فرابورس و... در هر ماجرا و قضیه ای به این راحتی نمیتونن ورود کنن کما اینکه هنوز وزارت ورزش متولی هست کافیه یه نگاهی به شرکتها و موسسات بیندازید تا متوجه بشید که اگر اینطور بود اقتصاد کشور به این روز نمی افتاد !!! از همه مهمتر اینکه این مطلب شما اصلا برای این موضوعات نیست چند وقتیه این مطالب توسط خبرنگاران سرخ به این خاطر نوشته شده و میشه که ساپینتو رو از استقلال دور کنن همانطور که راجع به یامگا یا حسینی و دیگران مینویسن در هرصورت نه مافیای سرخ و نه تیمش این فصل قهرمان نمیشن منتها شماها زورتون رو بزنید !!!!!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی