نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
تماشگر ویژه بازی پرسپولیس؛ تیم استقلال را خیلی دوست دارم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک تماشاگر ویژه برای تماشای بازی امروز پرسپولیس مقابل گل گهر به ورزشگاه آزادی آمده است.

تیم ملی والیبال ایران این روزها خود را برای یک سال سخت آماده می‌کند. شاگردان بهروز عطایی از اواسط خرداد ماه در اولین تورنمنت مهم یعنی لیگ ملت‌ها به میدان می‌روند.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، امروز در اقدامی جالب در ورزشگاه آزادی حاضر شده تا بازی حساس پرسپولیس و گل گهر را از نزدیک تماشا کند. عطایی در دوران بازی برای تیم والیبال پرسپولیس به میدان می‌رفت و شاید دلیل حضور او در استادیوم آزادی نیز همین مسئله بوده است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره حضورش در استادیوم آزادی گفت: من سال‌ها در تیم والیبال پرسپولیس بازی کردم. من تیم پرسپولیس را خیلی دوست دارم. البته استقلال را هم خیلی دوست دارم. با توجه به اینکه حدود نیم ساعت پیش تمرین ما تمام شد و این یک بازی حساس است ترجیح دادم بیایم و این مسابقه را تماشا کنم.

عطایی درباره تفاوت‌های فوتبال و والیبال گفت: قطعاً فوتبال یک ورزش متفاوت در دنیا محسوب می‌شود اما شدت این تفاوت در ایران آنقدر زیاد نیست. با توجه به اینکه والیبال ما جزء ۱۰ کشور برتر دنیاست طبیعتا نگاه مردم ما به والیبال زیاد است. در واقع فوتبال و والیبال رقابت نزدیکی برای جذب مخاطب دارند.

حواشی بازی پرسپولیس - گل‌گهر: حمله به پرسپولیس از دقیقه صفر!/ اتفاقی که صدای استقلالی‌ها و سپاهانی‌ها را درمی‌آورد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • S.S IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    بعد از داوری های عجیب به نفع پرسپولیس، اینبار دروازه بانی غیرعادی دروازه بان گل گهر به نفع پرسپولیس! طوریکه حتی گزارشگر بازی هم بخاطر این گل خوردنها خنده اش گرفت!...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی