نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
پورعلی‌گنجی: فقط یک لغزش می‌تواند قهرمانی را از پرسپولیس بگیرد/ سپاهان قابل احترام است
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که یک لغزش می‌تواند قهرمانی را از این تیم در هفته پایانی بگیرد.

مرتضی پورعلی‌گنجی پس از دیدار پرسپولیس و گل‌گهر در ورزشگاه آزادی که با نتیجه چهار بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید، اظهار کرد: خدا را شکر با تمرکز کافی بازی را با نتیجه چهار بر صفر پشت سر گذاشتیم. به پایان فصل نزدیک شده‌ و می‌دانیم که یک لغزش می‌تواند قهرمانی را از ما بگیرد.

او ادامه داد:‌ از ابتدای بازی تصمیم گرفتیم با قدرت و تمرکز کامل مثل برادر بجنگیم و از هم حمایت کنیم.

مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی سپاهان و تکلیف قهرمانی در هفته پایانی لیگ گفت: سپاهان نیز تیم قابل احترامی است و آنها نیز می‌روند که ببرند و ما نیز قصدمان این بود که پس از بازی سپاهان، دیدارهای خود را پیروز شویم و امیدواریم در دیدار مقابل نساجی هم پیروز میدان و قهرمان لیگ برتر شویم.

پورعلی‌گنجی درباره قرعه تیم‌ ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ‌عنوان کرد: به هر حال با شرایط موجود در گروه خوبی قرار گرفته‌ و امیدواریم با کسب نتیجه، قهرمان آسیا شویم.

او ادامه داد: ایران جزو قدرت‌های آسیاست و باید دیدارهای تدارکاتی خوبی را برگزار کنیم و با برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم در کنار هم، پرچم ایران را بالا ببریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمد IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    تفاوت بازیکن پرسپولیس و سپاهان (نور افکن) در آدم حسابی بودن
  • مسلم IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    تفاوت یک پرسپولیسی اصیل با یه سپاهانی ، یه پرسپولیسی با شخصیت از تیم خودش تعریف میکنه و در نهایت ب حریفش ک سپاهان هست احترام می ذاره ولی ی سپاهانی بی کلاس حرف از پشت پرده میزنه و کری های بچه گانه میخونه ، در حالیکه همین امروز کلی اشتباه داوری ب نفع تیم سپاهان رخ داده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی