نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سرمربی استقلالی هشدار داد؛ ستاره تیم من پایان فصل به تیم دیگری می‌رود!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از عملکرد بازیکنانش در دیدار با نفت مسجدسلیمان اظهار رضایت کرد.

سیدمهدی رحمتی، سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان و تساوی بدون گل این تیم افزود: امروز آخرین بازی خانگی ما بود و از همه اصحاب رسانه که همیشه از تیم خود حمایت کردند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: می‌دانستیم تیم نفت مسجدسلیمان ساختار دفاعی خوبی دارد ولی بعد از اخراج بازیکن این تیم، ساختار دفاعی آنها بهتر شد که طبیعی هم بود. البته ۸ الی ۹ موقعیت گلزنی داشتیم و به گل هم رسیدیم ولی کمک داور در اعلام آفساید عجله کرد.

رحمتی گفت: البته امروز در مجموع شاهد قضاوت خوبی از تیم داوری بودیم و اگر در صحنه گلی که به ثمر رساندیم کمک داور دقت بیشتری داشت، سه امتیاز را کسب کرده بودیم.

سرمربی آلومینیوم اراک ادامه داد: امسال خیلی از اتفاقات مهم را در تاریخ فوتبال اراک رقم زدیم و بهترین جایگاه و رکورد کسب امتیاز در تاریخ حضور آلومینیوم اراک امسال کسب شد؛ تیمی قابل احترام برای تمامی تیم‌های لیگ برتری بودیم و دوست نداشتیم تیمی باشیم که خیلی راحت گل بخوریم و از پیش بازنده باشیم.

وی با بیان اینکه یک بازی دیگر از لیگ مانده و تلاش می کنیم با رتبه هفتمی لیگ را تمام کنیم، افزود: از سه ماه قبل لیست نفرات مورد نظر را برای تمدید قرارداد به باشگاه داده‌ام و حدود ۱۱ بازیکن ما در پایان فصل قراردادشان تمام می شود. حسین پورحمیدی اولین بازی لیگ برتری خود را در اراک تجربه کرد ولی بعد از سه سال متاسفانه تحت قرارداد تیم دیگری است و باید در خصوص نتایج سال آینده تیم آلومینیوم تامل کنیم، به طور مثال چهار بازیکن خط دفاعی ما قراردادشان تمام است و نگه داشتن آنها برای فصل بعد سخت است.

رحمتی در پایان گفت: بازیکنان با تمام توان برای ما بازی کردند و اگر نیم فصل قرارداد آنها را تمدید می‌کردیم، در نیم فصل دوم با شرایط بهتری در بازی‌ها شرکت کرده و مطمئنا جایگاه بهتری در جدول داشتیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آلوم IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    یه گل رو که برای آلومینیوم نگرفت. در اصل باید پنجم یا ششم جدول میشد اما اگه به فولاد ببازه، میشه هشتم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی