نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
پپ گواردیولا
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی از اینکه به جای شنبه باید یک‌شنبه با اورتون بازی کنند، گلایه کرده است.

پپ گواردیولا پیش از استقبال از رئال مادرید در ورزشگاه اتحاد برای بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد. سرمربی سابق بارسلونا و بایرن‌مونیخ به موضوعات مختلفی اشاره کرد، اما بیشتر از همه از وقت کم استراحت تیمش گله داشت.

گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با اورتون توضیح داد: «من درک نمی‌کنم، اما باید خود را تطبیق دهم. دیگر قصد مبارزه ندارم. برنامه همان است که هست. من مطمئن هستم که لیگ برتر می‌خواهد به تیم‌ها کمک کند. مشکل برنامه و تعداد بازی‌های موجود است. فکر می‌کنم ما نمی‌توانیم شنبه بازی کنیم، زیرا یوروویژن برگزار می‌شود و پلیس کافی برای رسیدگی به دو رویداد مهم در آن واحد وجود ندارد.»

وقتی از او پرسیده شد که آیا احساس می‌کند لالیگا بیشتر از لیگ برتر انگلیس به فکر تیم‌هایش است، پاسخ داد: «مسابقه‌های زیادی وجود دارد، بازی‌های زیادی در همه تقویم‌ها وجود دارد. مشکل این است، من فکر نمی‌کنم مشکل لالیگا یا لیگ برتر باشد. در آلمان یا فرانسه جمعه بازی می‌کنند و هر زمانی به ما بگویند ما باید بازی کنیم، این تغییری نمی‌کند.»

سیتی فصلی طولانی را پشت سر گذاشته است و این باشگاه چشم به کسب سه‌گانه‌ای دارد که منچستریونایتد در سال ۱۹۹۹ به دست آورد. با در نظر گرفتن این موضوع، گواردیولا معتقد است تیمش به اندازه کافی انرژی ذخیره دارد تا برای تمام عناوین پیشنهادی مبارزه کند. او در پایان گفت: «برنده شدن به شما کمک می‌کند تا بهتر شوید. اگر ذهنیت برنده را به دست آورید، در موقعیت خوبی قرار می‌گیرید. من همیشه بر این باورم که بدن انسان منابع باورنکردنی برای ادامه دادن دارد. فکر می‌کنید خسته شده‌اید و نمی‌توانید ادامه دهید، ولی می‌توانید. ما تا ۳ ژوئن بازی خواهیم کرد، اما باید شایسته پیروزی در یک بازی باشیم تا یک هفته دیگر هم بازی کنیم. ما تحمل خواهیم کرد و تا انتها با قدرت ادامه می‌دهیم.»

این مطلب را هم بخوانید: جایزه بزرگ سیتی در صورت کسب سه‌گانه/ این پاداش‌ها باورنکردنی و شگفت‌انگیز هستند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی