نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
گل‌محمدی یک پرتغالی را از گردونه خارج کرد/ مچ‌اندازی یحیی و همکار مورینیو در آخرین هفته
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه پرتغالی دیدارهای روز جمعه ۲ تیم لیگ برتر ایران با هدایت مربیان پرتغالی را بازتاب داد.

در فاصله یک هفته مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر ایران، استقلال با هدایت ریکاردو ساپینتو تیم مس رفسنجان را در خانه حریف شکست داد و سپاهان با سرمربی‌گری ژوره مورایس هم با پنج گل پیکان را در هم کوبید.

روزنامه اوژوگو با پوشش رقابت‌های لیگ برتر ایران، در مطلبی با عنوان ساپینتو برد اما استقلال از رقابت بر سر قهرمانی خارج شد، نوشت: ساپینتو با وجود پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر مس رفسنجان، شانس قهرمانی در لیگ برتر ایران را از دست داد.

رسانه پرتغالی درباره سپاهان و مورایس هم نوشت: تنها پرتغالی‌ای که می‌تواند قهرمان ایران شود، ژوزه مورایس است که تیم او سپاهان، با وجود اینکه یک امتیاز کمتر از پرسپولیس صدرنشین دارد، با شانس‌هایی که برای خود قائل است پای به دیدار هفته آخر می‌گذارد.

در پایان هفته بیست‌ونهم لیگ برتر ایران، استقلال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی با ۵۹ امتیاز در رده سوم قرار گرفته و شانسی برای قهرمانی ندارد. پرسپولیس با ۶۳ و سپاهان با ۶۲ امتیاز هم در پی فتح جام در روز پایانی هستند.

بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر ایران روز پنجشنبه برگزار می‌شود و در آن پرسپولیس و سپاهان به ترتیب میهمان نساجی مازندران و مس کرمان هستند. استقلال هم به مصاف تراکتور رده چهارمی می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ناشناس IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    اصلاحیه گل محمدی یک پرتغالی رو از گردونه جام لیگ برتر و یکی پرتغالی دیگر رو از گردونه جام حذفی خارج کرد.
    • علی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
      یحیی نه داوران
    • 000 IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
      کمیته داوران بگید منصف تره
  • پرسپولیس IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    البته فوتبالی
    • پنالتی پشت هیجده قدم IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
      و همچنین ابر و باد و مه و خورشید فلک و شرط بندی و وزیر و تاج و سهیل و افشار و همراه اول در کارند وگرنه یحیی الان سوم جدول هم نمیدید
  • کوهمره جروق پرسپولیسی IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    اول از این مجری(جاودانی) - هوادار آبی شکایت کنید شکایت از سرمربی پرتغالی و یک بازیکن که باتوجه به دریافتی فوق نجومی از بیت المال حالا در مقابل باشگاه پرداخت کننده! چیزی برای عرضه ندارند و ناچار به یاوه گویی و تهمت زنی به پرسپولیس بزرگ شده‌اند باید با جدیت پیگیری شود اما سوال اینجاست شکایت به کجا؟ شکایت به کمیته‌ای که زمانی انضباطی بود و حالا با افتادن بدست یک مجری - هوادار دو آتشه استقلال تبدیل به شعبه‌ای برای هواداری استقلال و حرکت در جهت ضدیت با پرسپولیس به هر شکل ممکن شده!؟ مسئولان باشگاه بدانند تا زمانی که این فرد معلوم الحال در کمیته‌ی انضباطی حضور دارد این شکایت‌ها به جایی نخواهد رسید چرا که برخورد قانونی و اجرای عدالت در درجه اول به بیطرف بودن و یکسان دیدن تمام طرفین از سوی مسئولین مربوطه نیازمنداست که در حال حاضر با حضور چنین فردی در کمیته انضباطی چیزی شبیه به امر محال است پس اول از مقصر اصلی ایجاد این فضا برای متخلفین شکایت کنید: رضا جاودانی
    • پاک ترین IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
      ‌کیسه و شله‌زرد ها رو ول کنی از مجسمه فردوسی هم شاکی میشن بابت ضعفشان خوشم میاد پرسپولیس به موقع سر بزنگا ضد حال خوبی به این جماعت میزنه دربی احتمالی حذفی قطعا جام رو تقدیم کیسه میکنن ولی اگه پرسپولیس مثل بازی با گل گهر بازی کنه هیچ داوری حتی با چندین پنالتی هم زورشان به پرسپولیس نمیرسه جام حذفی هم مال پرسپولیس میشه دلم می‌خواد پرسپولیس جانانه و سراسر هجومی بازی کنه که تو این شرایط ۶تایی کردن کیسه دور از دسترس نیست اگه بخواد مثل آب خوردن مهر ۶ تایی چسبیده میشه پیشانی کیسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی