نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
بگذارید دشمنان پرسپولیس هر چقدر دوست دارند مصاحبه کنند/ گل محمدی و شاگردانش حرف‌های خود را در زمین می‌زنند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رضا نورمحمدی کاپیتان سابق پرسپولیس می‌گوید: یکی از دلایل اصلی موفقیت این تیم در هفته‌های اخیر تمرکز و کم حرفی یحیی گل محمدی و شاگردانش بوده است.

این روزها و هفته‌ها باز هم شاهد مصاحبه‌های طعنه آمیز علیه صدرنشین لیگ برتر بودیم. مصاحبه‌هایی که در نشست خبری شروع  و به شبکه سوم سیما هم کشیده شد. این مصاحبه‌ها واکنش رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را به دنبال داشت تا سپاهانی‌ها از او شکایت کنند.

رضا نورمحمدی کاپیتان سال‌های نه چندان دور پرسپولیس در این رابطه معتقد است، سکوت کردن بهترین جواب به برخی‌هاست. او با بیان این جمله افزود: به شخصه معتقدم یکی از دلایل اصلی موفقیت یحیی گل محمدی و شاگردانش کم حرفی در میکسدزون، نشست خبری و رسانه‌هاست. سرمربی پرسپولیس و بازیکنان این تیم حرف خود را در زمین مسابقه می‌زنند و این خیلی ارزشمند است. همین تاکتیک ساده و امتحان پس داده کمک کرده است پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر باشد و فقط یک بازی و سه امتیاز برای قهرمانی کم داشته باشد.

وی ادامه داد: به نظر من بگذارید دشمنان پرسپولیس هر حرفی دوست دارند بزنند و تا دلشان می‌خواهد مصاحبه کنند. پرسپولیسی‌ها اصلا نباید جواب کسی را بدهند و تمرکز خود را بر هم بزنند. یک مثالی برای شما بزنم و آن هم این است که یک بوکسور قهرمان سنگین وزن جهان که در خیابان جواب کُری خوانی شهرت طلبان را نمی‌دهد و دعوا نمی‌کند. او حرف‌هایش را در رینگ مسابقه می‌زند. دعوایی هم داشته باشد یا کُری هم باشد در چارچوب همان رینگ انجام می‌دهد. پرسپولیس هم چنین شرایطی دارد و در چند سال اخیر همیشه با این صحبت‌های تکراری و بدون سند و مدرک مواجه بوده است.

نورمحمدی همچنین خاطرنشان کرد: این صحبت‌ها در آلمان هم در مورد بایرن مونیخ می‌شود. مگر بایرنی‌ها کم می‌آورند؟ هر سال برای قهرمانی می‌جنگند و باز هم قهرمان می‌شوند! پرسپولیس خوشبختانه چند سالی است که در آرامش به سر می‌برد و فصل گذشته را فقط از دست داد که البته باز نایب قهرمان شد. این تیم همواره در سال‌های اخیر با شایستگی قهرمان شده و دو مرتبه هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده که با توجه به سرمایه گذاری عظیم تیم‌های کشورهای عربی و شرق آسیا در دهه اخیر کار بسیار ارزشمند و نادری بوده است. بنابراین برخی صحبت‌ها و مصاحبه‌ها اصلا ارزش فکر کردن هم ندارند.

نورمحمدی همچنین به بازی حساس هفته پایانی اشاره کرد و گفت: نساجی مازندران تیم شایسته و پرطرفداری است که با همه توان برای جلوگیری از قهرمانی پرسپولیس بازی خواهد کرد. بنابراین باید پرسپولیس در این دیدار بسیار منطقی و به دور از احساسات بازی کند. نباید برای گل زدن عجله کند و انشالله با دقت و تفکر و ارائه یک بازی منطقی به نتیجه دلخواه رسیده و قهرمانی لیگ بیست و دوم را جشن خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • !!! IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    اگر فصل گذشته از ترس دبل هت تریک جام را دو دستی تقدیم نمیکردند الان این مصاحبه ها نبود، حضرات یادشان رفته که یک قلم پنج امتیاز از گل گهر به دست اوردند.
    • مهدی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      ظاهرا شما یادتون رفته که فصل قبلش که ناپاک قهرمان شدید ۳ امتیاز معیشتی بخاطر ۲ دقیقه تاخیر تیم سپاهان در نقش جهان رو بهتون دادن تا بهمون امتیاز قهرمان بشین
    • حسین IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      آره لنگیها حرفشان را بوسیله داوران عزیز که سخنگوی این تیم هستند در زمین میزنند البته باید 6 امتیازی که علیرضا حقیقی هر سال برایشان کنار میگذارد را هم در نظر داشت
    • تاجی اصیل IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      آقای نورمحمدی، بازیکنهاتون توی زمین آزادی حرف میزنن یا زمین پاس قوامین؟؟؟ شما فقط یه مورد توی کل دنیا حتی لیگ بورکینافاسو نشون بدین به یه تیم حق میهمانی و میزبانی رو یه جا بدن اونم فقط به دلیل اینکه باشگاه ادعا میکنه باید جلو تماشاگراش بازی کنه؟؟ مگه تیمهای دیگه تماشاگر ندارن؟؟البته شما هم تائید میکنین تیمهای دیگه حتی بیشتر تماشاگر دارن منتها آقای شکوری رو ندارن... شما توی کل دنیا بگردین مورد مشابه پیدا نمیکنین... چون این لطف ها و تبانیها فقط برای یه تیم خاص و سوگلی هست و السلام!! آقای نور محمدی این قهرکانیهای ناپاک میگذره و میره ولی از حافظه تاریخی مردم پاک نمیشه! مورد بخوام بگم از تبانی و لطف های کمیته داوران، انضباطی، فدراسیون و وزارت خونه له تیم محبوبتون یه گزارش پنجاه صفحه ای میشه... خواهشا پس همون سکوت کنین و این گند رو زیاد هم نزنین یا مثل وحید قلیچ مرد باشین....
    • استیصال IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      تیمی که فرار میکنه توی رختکن و بیرون نمیاد باید باهاش چکار کنند مثلا" اگه اس تق لال بود تا چند ساعت دیگه منتظر میموند که طرف از توی سوراخ دربیاد
  • بابا علي گودرتمند IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    دمت گرم پسر سر به زير سرخدل. كيسخ و شله در هر حال حرف خواهند زد ولي با رده پايين تر
  • جرق جروق کوهی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    البته منظور از زمین، زمین دفتکار وزیر یا جناب سهیل مهدی است!
  • ابو مسلم IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    جالب است اینها هم دشمن دارند یعنی اهمیتی دارند که دشمن داشته باشند ؟مگر بیکارند که با اینها دشمنی کنند
  • ع ق QA ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    حتي تاجداران فوتبال ؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی