نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۸
۱۱ |
۰
مرگ کارگردان سرشناس سینما در مجتمع مسکونی اسطوره استقلال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارگردان سرشناس سینما در مجتمع مسکونی‌ای درگذشت که حال و هوای فوتبالی داشت.

چندی قبل خبر درگذشت کیومرث پوراحمد در رسانه‌ها مطرح شد. کارگردان سرشناسی که فیلم‌های معروفی همچون اتوبوس شب، خواهران غریب و شب یلدا را در کارنامه خود داشت و البته برای نوجوانان دهه ۷۰ به واسطه سریال به‌یادماندنی قصه‌های مجید فوق‌العاده شناخته‌شده بود.

مرحوم پوراحمد در استان گیلان خودکشی کرد و به زندگی‌اش پایان داد. این اتفاق به‌طور کامل در رسانه‌ها بازتاب داده شد اما نکته بسیار مهم و فوتبالی آن، مجتمع مسکونی‌ای بود که اتفاق مذکور در آن به وقوع پیوست.

کیومرث پوراحمد در همان مجتمع آپارتمانی اسکان داشت که ناصر حجازی فقید اسطوره باشگاه استقلال دو دهه قبل هنگامی که برای هدایت تیم استقلال شهرداری رشت راهی گیلان شده بود به مدت دو سال در آنجا زندگی می‌کرد. البته این عزیزان که حالا هر دو دستشان از دنیا کوتاه است در یک آپارتمان واحد حضور نداشتند بلکه در دو آپارتمان مجزا داخل یک مجتمع مسکونی مقیم بودند.

روح هر دو شاد و یادشان گرامی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • جرق جروق کوهی IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    چه خبر مهمی بود در جریان نبودیم!!! دست شما درد نکنه که واقعیات را به مردم میگوئید!!!!!!
    • یه ایرانی IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
      یچیزی توجه رو بخودش جلب میکنه اونم خودکشی کسایی که آدم انتظارشو نداره آقای پور احمد یا خانم صبور فکور که همه دوستانش ازش بعنوان دختر مهربان و پایبند مذهب یاد میکردن یا خانم نامداری، بنظرم یکم مشکوک میاد شاید کسانی اونها رو تحت فشار میذارن و مجبور به خودکشی میشن ...
    • ف دال IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
      درود؛ ما یک مقوله داریم موسوم به خودکشی‌کردن و یکی هم خودکشی‌دادن (کُشوندن). اولی رو حالا اگه نگیم رایج‌ـه اما دستکم امری‌ست که متأسفانه هر روزه به انواع و انحاء مختلفه در جهان اتفاق افتاده و می‌افته و خیلی غیر مترقبه و عجیب هم نیست ولیکن یک نوع دومی هم داره که حقیقتا عجیب‌ـه و صدالبته غیرمترقبه هم نیست! کاملا هدفمند و برنامه‌ریزی‌شده‌ست. و این دومی صرفا در حکومت‌ها و رژیم‌های کره‌شمالی‌طور اتفاق می‌افته. این دو، بسیار تا بسیار متفاوت هستن.
    • یه ایرانی IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
      منظورم این نبود جناب ف دال! جریان نه حکومت! چرا از آب گل آلود ماهی میگیری، یعنی یسریا از یه جایی ازت میخوان کاری براشون بکنی! شایدم براپول هرچی! که اولی محتمل تره، ازت آتو میگیرن یا برات میسازن، بعدش تو آدمی نیستی که باهاشون راه بیای و متاسفانه نمیدونم چرا از جایی کمک نمیگیری و اینطور میشه!
  • کلنگلیس IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    عکس سلطان ناصرخان حجازی رودیدم دلم نیومد یک شعری نگم دربارش 💙💙💙💙💙💙💙💙💙عاشقی بیچارگی آوارگی دارد به پیش 💙چون حجازی مردباید بودورفت باید گذشت ازجان خویش💙زندگی بی اس اس مرگ است مرگ براین زندگی 💙زنده باد یادحجازی زنده باداین زندگی 💙پیش چشم عاشق ناصرحجازی بعدازاوگل هم بوی کاه گل میدهد 💙استقلال بانام حجازی عطرگلوهل میدهد💙💙💙💙دوای درد آبی تفکرحجازی💙💙💙💙خدااین بنده خدایی روکه توساختمان ناصرخان فوت شدنو رحمت کنه🤲
  • محمود IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    چقدر عجیب بود ماجرا
  • کمال آبی IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    ای کاش الان جفتشون زنده بودن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی