واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه حذف از آسیا/ از نامه‌نگاری خبری نیست؛ می‌خواهند حاشیه‌سازی کنند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس شایعه حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا را رد کرد.

طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر حذف احتمالی پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا شنیده شد. دلیل این شایعات به مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال برمی گردد. ساعاتی پیش هم یکی از رسانه ها اعلام کرد پرسپولیس به شرطی مجوز حضور در لیگ قهرمانان را پیدا خواهد کرد که بتواند به کنفدراسیون فوتبال آسیا ثابت کند که مالکیت این تیم با استقلال، مشترک نیست.

گفته شد نامه ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه پرسپولیس رسیده، مبنی بر اینکه اگر چند روز دیگر تکلیف این موضوع مشخص نشود، پرسپولیس هم به سرنوشت استقلال دچار خواهد شد.

از همین رو با یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس تماس گرفتیم که با رد همه این شایعات مدعی شد این صحبت ها برای برهم زدن تمرکز تیم در آستانه آخرین بازی فصل است و چنین چیزی صحت ندارد. او همچنین اعلام کرد تا این لحظه هیچ نامه ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه نیامده و اولتیماتومی هم داده نشده است.

این مدیر پرسپولیس همچنین اعلام کرد قرار است طی چند روز آینده و با بررسی مدارک بارگذاری شده از سوی باشگاه پرسپولیس توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، نظر نهایی در خصوص حضور پرسپولیس در بازی های فصل آینده داده و همچنین تکلیف این باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ارش IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    آمده ولی دروغ،میگین تا روحیه تیم بهم نریزه دقیقا مثل استقلالیا تکذیب میکنید
  • جنگ تا فوتبال پاک IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    پرسپولیس که اصلا حقی نداره به آسیا روانه بشه و نه تنها پرسپولیس بلکه فدراسیون فوتبال ایران هم بخاطر تلاش برای فریب کنفدراسیون آسیا و فیفا به دلیل اینکه استقلال قهرمان لیگ برتر فصل پیش رو به دلایل واهی از بازیهای آسیایی حذف اعلام کرده و با مستند سازیهای دروغین در پی تلاش برای رفتن پرسپولیس به آسیا هستن هم باید تنبیه شود وزارت ورزش بداند اگر قرار بر پرداخت بدهی بود که باید بدهی های تیم قهرمان زودتر پرداخت میشد نه اینکه بدهی های تیم دوم زودتر پرداخت شود تا آنها در آسیا باشند ضمن اینکه همگان میدانند متولی این دو تیم دولت و وزارت ورزش بوده و عده ای با اعمال نفوذ ، خودخواهی و کارهای خودسرانه بر علیه فوتبال پاک کشور درصدد فریب افکار عمومی و کنفدراسیون آسیا هستند تا مثلا بحث انتقال به این یا آن وزارتخانه یا بحث خصوصی سازی را مطرح کنند این افراد قهرمانی استقلال در این فصل را دستمایه این کار کثیف خود قراردادند و بدانند استقلالیها نخواهند گذاشت هرکاری که دلشان میخواهد انجام دهند دوران بزن در رو و بابا مسعود گذشته هرچند مهدی تاج همه کاری برایتان میکند اما تاریخ مصرف او هم تمام شده ...
  • آریا US ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    انقدر برای تیم حاشیه درست نکنید! جالبه که ساکت الهامی هم برای پرسپولیس رجز خونده😅 اولا تو اصلا مربی نیستی؛ دوم اینکه جلوی استقلال؛ عیار شما مشخص شد که دروازه اتوبان شده بود و کم مونده بود خود ریکاردو بیاد گل بزنه! تو به فکر نیمکت استقلال هستی؛ اما به خدا قسم تا ۱۰۰ سال دیگه هم نمیتونی به نیمکت آبی ها برسی! انقدر خوش خدمتی نکن! امیدوارم خبرورزشی منتشر کنه! چون بیشتر تیمها دارن به پرسپولیس حمله میکنن؛ حالا ما با ۱ کامنت میتونیم فقط پاسخ بدیم!!!
  • !!! IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    پس قبول دارید با همین حربه تمرکز استقلال را برهم زدید؟
  • بهروز نبوی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    هم پرسپولیس هم استقلال از آسیا حذف شده هستن...سال پیشم برعکس الان پرسپولیس بدهی داشت ولی استقلال نداشت ولی هردو حذف شدن بخاطر مالکیت مشترک...امسال استقلال بدهی داشت پرسپولیس نداشت ولی آیا مالکیتشون خصوصی شد خیر!!!نمیشه بصورت فیک و با سند سازی مالکیت جدا کرد در حالی که هنوز وزیر ورزش مجمع این دوباشگاه برگزار میکنه...سر ای اف سی نمیشه کلاه گذاشت...اونا اینقدر آدم تو ایران دارن که همه چی بهشون اطلاع بدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی