پرسپولیس همان تیم زلزله محبوب هواداران شد/ استقلالی‌ها حرف‌های‌شان را در زمین بزنند نه در رسانه‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع اسبق سرخ‌پوشان گفت: گل محمدی در این فصل عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشت و نشان داد یک مربی با دانشی است.

محمد برزگر در گفتگو با خبر ورزشی درباره برد  پرسپولیس مقابل گل گهر در رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس مقابل حریف سیرجانی خود همان پرسپولیس زلزله شده بود که هواداران دوست داشتند. از ابتدای بازی مشخص بود که پرسپولیس یک برد پرگل بازی را به پایان می‌برند. در این دیدار سرخپوشان ۴ گل زدند و ۴ گل هم نزدند. تیم گل محمدی در این دیدار یکی از بهترین بازی‌ها را به نمایش گذاشت.

وی افزود: گرچه پرسپولیس در این فصل مشکلاتی داشت و حتی لوکادیا مهاجم این تیم به صورت ناگهانی از ایران رفت اما با تلاش مجموعه جای خالی او احساس نشد و فکر می‌کنم اوج کار تیم گل محمدی در دربی مقابل استقلال بود که مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی را پیروز شد و با شکست آبی پوشان گام بلند قهرمانی را برداشت.

برزگر در ادامه خاطرنشان کرد: با این انگیزه که الان پرسپولیس دارد هواداران نباید نگران بازی با نساجی در هفته پایانی باشند. قهرمانی پرسپولیس دست خودش است و مطمئنا تیم گل محمدی بدون غرور به میدان می‌رود و هر سه امتیاز را در قائمشهر کسب می‌کند. گل محمدی در این فصل عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشت و نشان داد یک مربی با دانشی است.

مدافع پیشین سرخپوشان در پایان از اعتراض استقلالی‌ها به دلیل قضاوت داوران در چند بازی گفت: همیشه تیم‌های بازنده داوران را عامل ناکامی معرفی می‌کنند. به نظر من استقلالی‌ها در مقطعی خوب کار کرد اما در بازی‌های بزرگ عیار یک تیم مشخص می‌شود و این تیم در دربی و بازی مقابل سپاهان بازنده بود تا از قهرمانی دور شود. فکر می‌کنم فوتبالیست نباید به قضاوت داوران انتقاد کنید و بازیکن همیشه باید حرف‌هایش را در مستطیل سبز ثابت کند نه رسانه‌ها.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • !!! IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    یه حسی بهم میگه نساجی رو بدجور دستکم گرفتید!!!
  • ناشناس IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    نظر ما هم مثل شماست آقای برزگر وقتی تیمی بازنده میشه نباید گردن داور بندازه وقتی پرسپولیس مقابل یکی از تیم ها بازنده شد نباید سرمربی تیم تو مصاحبه اش می گفت نمی خوان این تیم با من قهرمان بشه اراده ای هست که می خوان یه تیم خاص رو قهرمان کنن الان سرمربی سایر تیم ها هم یاد گرفتن وقتی پنالتی های الکی گل های آفسایدی میزبان تبدیل به مهمان شدن رو می بینن یاد سخنان ایشون می افتن و تیم خاص براشون یادآوری میشه
  • تاج IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    .اگر داور کمک این تیم نبود الان رده پنجم بود .گل محمدی .مخالف وی آر هست .چون می‌دونه بیاد دیگه نمی تونن امتیاز گدایی و زورکی و تهدید و تطمیع داوران وسازمان لیگ کنه ..یه کمی حرف حق بزنید برای آخرتتون بد .نیست .البته حرف حق زدن شرافت میخواد که ندارید
  • محمود IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    حرفامون رو زدیم و میزنیم ولی گوش شما به دهات و سوت داورهای محبوبتونه و گوش داوراتون هم بجای پنالتیها به دهان بالادستیها و مهندسین خخخخ
  • محسن.جاجرم IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    درود به آقای برزگر عزیز مخصوصا با جمله آخرش...
  • آبی IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    ببخشید ، جناب بز گر تو زمین حرف اول وآخرا داور و فدراسیون میزنه نه تیم های مقابل لنگ پولیس
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    اونابلت نیستن فصل قبل هم درزمین امتیازنگرفتن یامعشیتی بودویاپنالتی معشیتی
    • sahand IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      قبول ما ی سال به فوتبال لطمه زدیم شما ۷ سال
  • ع ق QA ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    بابا برای استقلال و سپاهان که وار حجت نمیشه اینا حرف هیچکس را قبول ندارن یک سوال اگه جواب داید درسته چرا در حالی که ارکان فدراسیون وزارت و حتی مجلس همه رسما از استقلال و سپاهان هستند چرا باید برای پرسپولیس کار و تیانی کنند ؟؟؟
    • sahand IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      سازمان لیگ ، صدا وسیما خصوصا ارکان ورزشی شبکه ۳، کمیته انضباطی، کمیته داوران عمدتا لنگی هستند وبه فوتبال ما لطمه میزنند
  • sahand IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    مگه در میدان مسابقه عدالت رعایت میشه...... پنالتی پشت ۱۸ و پنالتی که هنوز کارشناسهای ایران و.... دارن دنبال علتش میگردن ..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی