نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
افت باورنکردنی قیمت بلیت‌های تیمی که در آستانه قهرمانی بود/ بعد از ناکامی، بلیت ۱۵۰ برابر کمتر شد!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بلیت‌های ۵۳۰۰۰ پوندی آرسنال برای آخرین بازی فصل، بعد از خراب شدن رویای قهرمانی به قیمتی ۱۵۰ برابر کمتر به فروش می‌رسد.

شکست آرسنال مقابل برایتون باعث شد تا قلب هواداران بشکند اما از نظر مالی هم ضربه بزرگی به تیم وارد کرد. زمانی که توپچی‌ها در صدر جدول قرار گرفتند، بلیت‌های روز آخر مقابل وولوز به قیمت ۵۳۰۰۰ پوند فروخته می‌شد. اما آرسنال قهرمانی را به منچسترسیتی واگذار کرده است. شاگردان میکل آرتتا در بازی آخر هفته ۳-۰ در خانه مقابل برایتون شکست خوردند و سیتی با نتیجه ۳-۰ اورتون را شکست داد و هنوز یک بازی بیشتر دارد.

قیمت همان صندلی‌هایی که هزاران نفر به امید تماشای اولین قهرمانی آرسنال از سال ۲۰۰۴ حاضر به پرداختش بودند، اکنون ۱۵۰ برابر کمتر می‌شوند. بلیت‌های معمولی‌تر که معمولاً ۷۳ پوند هستند، برای آخرین بازی فصل آرسنال با قیمتی در حدود ۳۴۵ پوند فروخته می‌شوند.

پس از گل‌های نیمه دوم خولیو انسیسو، دنیز اونداو و پرویس استوپینان آرسنال به یک شکست ویرانگر محکوم شد. و حتی آرتتا هم نمی‌تواند ناامیدی ناشی از باخت از برایتون را پنهان کند. او به اسکای اسپورت گفت: «یک هفته پیش اینجا ایستاده بودم و احساس غرور می‌کردم و امروز باید بابت عملکرد نیمه دوم تیمم عذرخواهی کنم. قابل قبول نبود. درواقع هنوز می‌توان امیدوار بود، اما امروز نمی‌توان در مورد آن فکر کرد. ما باید نتیجه و عملکرد نیمه دوم را هضم کنیم، و دلیل اینکه چرا چنین عملکردی داشتیم را دریابیم.»

این مطلب را هم بخوانید: تصاویر| خشم و ناامیدی هواداران قرمزهای پایتخت/ رویایی که بر باد رفت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی