عکس| پیام مهم حجت کریمی درباره سرمربی آینده استقلال/ بهترین گزینه از نظر سرپرست آبی‌ها معرفی شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال بار دیگر تاکید کرد که مناسب‌ترین گزینه برای سرمربیگری این تیم ریکاردو ساپینتو است.

با مطرح شدن برخی شایعات حول نیمکت باشگاه استقلال و مذاکرات مدیران باشگاه با برخی گزینه‌ها،‌ رسانه رسمی استقلال امروز طی اطلاعیه‌ای این مسئله را تکذیب کرد.

با گذشت چند ساعت از اطلاعیه باشگاه استقلال، حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه، نیز در یک استوری اینستاگرامی مطالبی را در این خصوص بیان کرده است.

کریمی نوشت:‌ «در روزهای اخیر خبرهای مختلفی درباره آینده سرمربیگری تیم استقلال مطرح شده است. لازم است به هواداران فهیم باشگاه اطمینان دهم که از نظر بنده مناسب‌ترین گزینه برای هدایت تیم استقلال آقای ساپینتو است و همگی شاهد تلاش‌های دلسوزانه ایشان بوده‌ایم. از این رو مذاکره برای فصل آتی با ایشان ادامه دارد.»

عکس| پیام مهم حجت کریمی درباره سرمربی آینده استقلال/ بهترین گزینه از نظر سرپرست آبی‌ها معرفی شد

او ادامه داد:‌ «این موضوع از طریق رسانه رسمی باشگاه نیز اعلام شده است، اما متاسفانه برخی با فضاسازی رسانه‌ای هدف‌های دیگری را دنبال می‌کنند.»

سرپرست مدیرعاملی استقلال در خاتمه آورده است:‌ «هدف من و همکارانم خدمت به باشگاه استقلال است و تا روزی که افتخار حضور در استقلال را داشته باشم، برای احقاق حقوق باشگاه و برآوردن مطالبات به‌حق هواداران کوشش خواهم کرد. یکی دیگر از اولویت‌های ما در باشگاه این روزها پرداخت مطالبات بازیکنان سخت‌کوش و کادرفنی پرتلاش تیم استقلال است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    لطفا حجت کریمی رو به مدت 5 سال مدیر عامل استقلال کنید چون مدیرعامل توانمندیه. اگه حجت کرمی 5 سال مدیرعامل استقلال باشه دیگه هواداران دغدغه پرداخت پول بازیکنان و مربی رو ندارن و ایشون کار مدیریتی خودش رو انجام میده و در این سال ها دیدیم تغییر مداوم مدیریت عامل اصلی ضربه به استقلال بوده
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    از آريالای حجت کرمی تقاضا می کنم بهترین بازیکنان رو برای فصل بعد برای استقلال بخرن چون خیلیاز بازیکنان فعلی در حد نام و عقبه باشگاه استقلال که دو بار قهرمان اسیا شده نیستند. با هیچکس رودربایستی نداشته باشید و هر کی لایق استقلال نیست بیرون کنید و در عوض چند بازیکن تراز اول و خارجی بخرید چون در ایران بازیکن تراز اولی وجود نداره و اگه هم باشه در تیم های دیگه هستن. باید تیمی کهکسانی برای قتح سومین قهرمانی آسیا ببیندید یا برای فتح سوپرجام آسیا. حتما دو بازیساز بسیار خوب و دو مهاجم شش دانگ بخرید و یک مدافع خوب هم نیاز داریم. این مهاجمان بدرد نخور و بازیکنان دیگه بدرد نخور هم باید از استقلال برن که اسم نمیارم. حتی یامگا وقتی بازی می کنه استقلال د نفره است چون یامگا در پست تخصصی خودش بازی نمی کنه و این مساله خیلی به تیم ضربه وارد کرده. یامگا رو نیاوردیم فقط پنالتی بزنه. خلاصه باید یک تجدید نظر کلی درباره کل تیم بشه و حداقل 10 نفر از تیم برن و 10 نفر بازیکن تراز اول خریداری بشه.
  • آبی IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    ساپینتو بمونه ولی خیلی از بازیکنا باید برن
  • کیوان IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    بی تردید شایسته ترین فرد برای نیمکت فصل بعد استقلال ساپینتو است پس بی چون و چرا گام نخست مطالبات به حق هواداران را در یابید و قرارداد ساپینتو رو هر چه سریعتر تمدید کنید اگر به جای تغییر و تحول نیمکت چند تا بازیکن باکیفیت در سبد خرید تیم قرار دهید بار فنی تیم بالا میرود و ساپینتو روزهای طلایی و پررونق برامون رقم خواهد زد ثبات حلقه مفقوده استقلال حداقل در یک دهه اخیر چه در زمینه مدیریت چه در زمینه کادر فنی تیم بوده است چیزی که در پرسپولیس شاهد نبودیم
  • کلنگلیس IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    بخدادروغ میگی آقای حجت قربانزاده
  • کلنگلیس IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    حجت زیرآب زن توخواب هم نمیدید یک روزی آبدارچی استقلال بشه چه برسه مدیرعامل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی