نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
۳ |
۰
مدیران استقلال با یک آگهی ممنوع الورود شدند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتخاب مدیران جدید باشگاه استقلال، دوباره با یک مشکل اداری مواجه شده است.

از از اواسط زمستان به سال گذشته بحث پیرامون تحولات در عرصه مدیریتی باشگاه استقلال به صورت جدی مطرح شده است اما هنوز چنین اتفاقی رخ نداده و فقط علی فتح الله زاده با توجه به ماجراهایی که فروردین ماه به وقوع پیوست، از جمع مدیران این باشگاه خداحافظی کرد.  

برخلاف انتظار، برگزاری مجمع استقلال نیز موجب رفت و آمد در هیئت مدیره نشد و همه چیز به مجمع بعدی موکول شده است. جلسه ای که ابتدا صحبت بر سر برگزاری آن در روز ۳۰ اردیبهشت یعنی شنبه هفته آینده بود ولی حالا به خاطر یک قانون مهم احتمالاً شاهد برگزاری این نشست نخواهیم بود و اگر هم برگزار شود، مدیران عوض نمی شوند. بر اساس قانون برای اینکه همه حساب و کتاب ها دقیقاً مورد بررسی قرار بگیرد، ۱۰  روز پیش از برگزاری مجمع باشگاه استقلال باید آگهی برگزاری مجمع مذکور در رسانه ها منتشر شود اما چنین آگهی انتشار نیافته و حتی خود مسئولانه باشگاه استقلال نیز در گفتگو با خبرورزشی اعلام کردند که  اصلاً ندیده اند آگهی برگزاری مجمع آنها منتشر شود.

به این ترتیب تا وقتی آگهی فوق منتشر نشود و مهلت ۱۰  روزه قانونی سپری نشود، باشگاه استقلال نمی تواند اعضای هیئت مدیره خود را به طور کامل عوض کند و افراد جدیدی را به جای آنها سرکار بیاورد. البته اگر یک مدیر بنا بر هر دلیلی خودش ترجیح بدهد کناره‌گیری کند و دیگر در هیئت مدیره نباشد آنگاه شرایط متفاوت می شود و احتمالا می توان فرد جدید را با استفاده از قوانین و تبصره ها به داخل هیئت مدیره برد اما تحولات کلی مستلزم برگزاری جلسه مجمع است و برپایی مجمع نیز قواعدی دارد که یکی از مهمترین آنها انتشار آگهی آن در رسانه هاست؛ بنابراین حداقل در شرایط عادی بعید به نظر می‌رسد استقلال تا قبل از پایان جام حذفی مجمع داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کمال آبی IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    همه شون باید برن
  • فوتبال پاک IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    این بازیها فقط برای بالابردن پرسپولیس و زمین زدن استقلال بود اگه فکر میکنین امثال قربانزاده میتونن در این فوتبال و این تیمها نقش سازنده ای داشته باشن و خصوصی سازی به معنای واقعی انجام بدهند اشتباه میکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی