نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
روزهایی که تراکتور با ژنرالِ آبی‌ها می‌درخشید/ خاطرات تلخی که از ذهن هواداران استقلال پاک نمی‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی، چند سال قبل با تراکتور ضربه بزرگی به استقلال وارد کرد.

استقلال در حالی آخرین بازی این فصل خود را برابر تراکتور برگزار می کند که نتیجه این مسابقه هیچ تاثیری در شرایط دو تیم نخواهد داشت. در  پایان بازی با هر نتیجه ای که حاصل شود، آبی‌پوشان تهرانی سوم می شوند و سرخپوشان تبریزی رتبه چهارم را به خود اختصاص خواهند داد. هر چند که بازی کردن در ورزشگاه آزادی و نباختن در آن تحت هر شرایطی برای استقلال مهم است. 

جالب اینجاست که اتفاقاً تراکتور راه پیروز شدن برابر استقلالی ها در تهران را خیلی خوب بلد است. امیر قلعه نویی که هم اکنون هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان را برعهده دارد و یکی از قدیمی های تاریخ باشگاه استقلال محسوب می شود،  همراه با تراکتور تاکنون سه بار توانسته استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست بدهد و این ضربه وقتی سنگین تر می شود که بدانیم دو شکست آخر استقلال مقابل تراکتور در تهران در دورانی به  وقوع پیوست که قلعه‌نویی هدایت تبریزی ها را برعهده داشته...

تراکتور آخرین بار آذر ماه سال ۹۵ در دور رفت شانزدهمین دوره لیگ برتر استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست داد و البته چند ماه قبل از آن در اردیبهشت ماه همان سال نیز توانست آبی پوشان را در استادیوم آزادی مغلوب کند. دیداری که تاثیر بسیار زیادی در قهرمان نشدن استقلال در پانزدهمین دوره لیگ برتر داشت و بدون شک هواداران استقلال هرگز آن ماجرا را فراموش نکرده اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • Tt IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    واقعا سخته 🔥😅
  • ع ق QA ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    اتفاقات این بازی استقلال تراکتور و هوادار استقلال بررسی شود و سه باشگاه و سرمربی و بازیکنان تراکتور و هوادار بشدت جریمه شوند
  • تراختور IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    اگه فشار ما هوادارها نبود قلعه نوعی به استقلال راه میداد و تیم را برای باختن جلوی استقلال میزاشت.تراکتور تیم هوادار و پیکان و نساجی نیست که جلوی استقلال و سپاهان و پرسپولیس تبانی کنند.تراکتور صاحب داره طرفدار میلیونی داره.الان این سه تیم استقلال و پرسپولیس و سپاهان هر سه فاسد هستند و هیچکدوم قهرمانی پاک نداشتند.بازی پاک نداشتن.حتی تو آسیا هم فساد داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی