ورود هواداران بدون بلیت به ورزشگاه و شعار قهرمانی در وطنی/ پرسپولیسی‌ها بیشتر شدند!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تعدادی از هواداران بدون بلیت وارد ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر شدند تا دیدار نساجی و پرسپولیس را از نزدیک تماشا کنند.

تیم‌های نساجی و پرسپولیس در چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ امروز (پنجشنبه) به مصاف هم می‌روند. حاشیه‌های پیش از شروع این دیدار به شرح زیر است:

* از ساعت ۱۲ ظهر ترافیک شدیدی در اطراف ورزشگاه وطنی به وجود آمد. هواداران دو تیم از ۵ ساعت مانده به آغاز بازی در اطراف ورزشگاه حضور پیدا کردند و منتظر صدور اجازه ورود به استادیوم بودند.

* درهای ورزشگاه ساعت ۱۳:۴۵ به روی هواداران باز شد.

* با وجود اینکه از چند روز قبل اعلام شده بود هوادارانی که بلیت ندارند به ورزشگاه نیایند؛ اما تعداد زیادی بدون بلیت قصد ورود به ورزشگاه را داشتند.

* پس از اینکه هواداران اجازه ورود به ورزشگاه پیدا کردند، برای ورود در چندین مرحله توسط مأموران انتظامی مورد بازرسی بدنی قرار گرفتند.

* دقایقی بعد از اینکه هوادارانی که بلیت داشتند وارد ورزشگاه شدند، تعداد زیادی از افرادی که بلیت نداشتند، با ازدحام و فشار زیادی خود را به ورزشگاه رساندند.

* هواداران نساجی که در ضلع روبه‌روی جایگاه قرار داشتند با شعار «نساجی آسیایی» تیم مورد علاقه خود را تشویق می‌کنند.

ورود هواداران بدون بلیت به ورزشگاه و شعار قهرمانی در وطنی/ پرسپولیسی‌ها بیشتر شدند!

* با وجود اینکه قبل از بازی فقط ۶۰۰ بلیت به هواداران پرسپولیس تعلق گرفته بود، اما تعداد بسیار بیشتری از هواداران پرسپولیس به ورزشگاه آمدند و دو جایگاه پشت نیمکت‌ها را پُر کردند.

* هواداران پرسپولیس با سر دادن شعار قهرمانی به تشویق تیم خود پرداختند.

* سکوی قهرمانی سرخپوشان نیز در کنار زمین در حال آماده‌سازی است تا در صورت قهرمانی پرسپولیس، شاگردان گل محمدی جشن قهرمانی خود را در ورزشگاه شهید وطنی برگزار کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ناشناس IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    قانون و مقررات شامل تیم خاص نمی شه (۶۰۰ نفر)
  • Mina IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    مهندسی لیگ همینه دیگه، وقتی ورزشگاهی ۱۵ هزار نفر ظرفیت داره، بعد ۶ هزار تا بلیط میفروشن به همین دلیله، که لنگیا هجوم بیارن و ۹ هزارتا دیگه رو پر کنن، اینا همه برنامه ریزی شده است
    • شاهین IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
      بسوزید.. کیف کنیم
  • استقلالی IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    واقعا خجالت آوره . یه قهرمانی مگه چقدر ارزش داره که باید به ناحق زمین و زمان را بهم بدوزی؟ این قهرمانی ها حاصل تلاش تیمی پرسپولیس نیست. در این میان باید از فدراسیون و داوران تشکر کرد.
  • دنیام پرسپولیس IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    یعنی ترجیح میدن ورزشگاه خالی بمونه ولی هوادارای پرسپولیس بیشتر از ۶۰۰ نفر نشن ! ، پس چرا تراکتوریا بیشتر از میزبانشون استقلال بلیط گرفتن مشکل بی عدالتی اتفاق نیوفتاده !!!!!!! چتونه ؟!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی