نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
حرکت عجیب بازیگر محبوب/ یادگاری از باشگاه به خانه می‌رود!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رینولدز و مک‌الهنی مالکان مشترک رکسام هستند و آنقدر به این باشگاه عشق می‌ورزند که یادگاری‌هایی از زمین مسابقه برای خود جمع می‌کنند.

رایان رینولدز به وظیفه خود به عنوان مالک مشترک رکسام متعهد است و به طور منظم از زمین مسابقه در شمال ولز بازدید می‌کنند، اما او و شریکش بخش‌هایی از رکسام را با خود به خانه برده‌اند! ستاره هالیوود یادگاری‌هایی را از دوران حضور خود در این باشگاه جمع‌آوری کرده و با حمایت همسرش، بلیک لایولی، در خانه خود «موزه رکسام» درست کرده است.

رینولدز در پادکست RobRyanRed گفت: «بلیک و دخترانم باعث این کار شدند. دخترانم همیشه به من می‌گویند: بابا هروقت به زمین رفتی تکه‌ای از آن را برایمان بیاور. زمین مسابقه ما مقدس است. دوست دارم که هر بار به آنجا می‌روم یک یادگاری به خانه بیاورم. رکسام یکی از بزرگترین افتخارات من در زندگی است، چرا این کار را نکنم؟»

مک‌الهنی هم سوغاتی جمع می‌کند

این فقط رینولدز نیست که یادگاری‌هایی از پیشرفت باشگاه نگه می‌دارد، بلکه شریکش راب مک‌الهنی نیز چنین کاری می‌کند. مک‌الهنی اضافه کرد: «موضوع خنده‌دار است اما تکه‌ای از زمینی که برای اولین بار در آن پیروز شدیم همیشه کنار من است و من را به یاد آن پیروزی که خیلی دیر پیش آمد می‌اندازد. از آن به خوبی مراقبت می‌کنم. همچنین بخشی از زمینی که تیم بانوان در آن پیروز شدند. بله ما هر بار می‌رویم یادگاری جمع می‌کنیم.»

این دو نفر واقعا عاشق تیمشان هستند.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی