نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
۱۳ |
۰
دعوای عجیب دو مربی لیگ برتری بر سر ۲میلیون تومان!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ساکت الهامی در کنفرانس خبری بعد از بازی با ذوب آهن اعلام کرد، آن زمان که قیمت دلار ۱۲۰ تومان بود، ۲ میلیون تومان به مهدی تارتار قرض داده است!

مهدی تارتار و ساکت الهامی مدت‌هاست که وارد درگیری رسانه ای با هم شده اند. درگیری که هیچ جذابیتی برای اهالی فوتبال و رسانه‌ها ندارد و مجبور به انعکاس گفته‌ها هستند. جدال آنها از آنجا شدت یافت که تارتار در واکنش به صحبت‌های الهامی در مورد گزینه‌های فنی تیم ملی گفته بود سازمان لیگ ابتدای فصل باید از مربیان تیم‌ها تست روانی بگیرد و بعد به آنها اجازه حضور روی نیمکت را بدهد.  ساکت الهامی هم در پاسخ به این صحبت‌ها در کنفرانس خبری بعد از بازی با ذوب آهن از مهدی تارتار خواست پولی که سال‌ها قبل به وی قرض داده است، پس بدهد تا بتواند با آن راهی مطلب دکتر روانشناس شود.

درگیری دو مربی لیگ برتری بر سر ۲ میلیون تومان! آیا این سطح فنی فوتبال ایران است و آیا مربیان دیگر لیگ‌ها هم در کنفرانس خبری این چنین صحبت می‌کنند؟ متاسفانه باید گفت در فوتبال ایران حاشیه بیش از متن پیشرفت کرده است و این دلیل اصلی این موارد است: دهه‌هاست در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان نمی‌شویم. دهه‌هاست به المپیک صعود نمی‌کنیم. دهه‌هاست در جام ملت‌ها قهرمان نمی‌شویم. هیچ وقت از مرحله گروهی جام جهانی صعود نکرده ایم. و... در فوتبال ایران حاشیه قشنگ تر از متن است و بیشتر بدان پرداخته می‌شود.

جالب اینجاست که مهدی تارتار با رد ادعای ساکت الهامی از همتای خود در تیم هوادار شکایت کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • آبی رنگ عشقه IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    آخه ای کیو ، با دلار 120 تومانی 2 میلیون بوده الان با دلار 50 و خرده ای تومانی میشود حدود 900 میلیون
    • اشکان IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      خجالت آور اصلا رئیس فدراسیون کجاست؟؟؟؟ کلا تیم امید بدون مربی واسه مسابقات راهی شه بهتر نتیجه خواهد گرفت آقای دکتر سجادی شما به عنوان متولی ورزش کشور چرا رئیس فدراسیون و کمیته المپیک رو نمیخواید و جلسه ای برگذار کنید این تیم حتما باید بیشتر از نیم قرن بگذره تا از المپیک رفتن دور بمونه یا میخواید در این زمینه صاحب رکورد بشیم از این فدراسیون فوتبال آبی برای این ورزش گرم نخواهد شد
  • علی IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    خداوند تمامی مرضا را شفای عاجل عنایت فرماید
  • حسین IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    اگر آنموقع که دلار ۱۲۰تومان بود پس ارزش آن ۲میلیون الان ۲میلیارد است
  • مهدی ف IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    فردا دوباره الهامی مثل بعد بازی با مس رفسنجان میاد و عذرخواهی میکنه و میگه اشتباه کرده. به همین راحتی. اما یکبار برای همیشه باید با امثال الهامی که با حرفاشون فوتبال رو به سخره گرفته اند، برخورد بشه. اونایی هم که میان اینجا و دو میلیون رو با دلار الان حساب میکنند، ایکاش صبر میکردن ببینند اصلا این موضوع صحت داره یا نه. به من که ثابت شده الهامی از ده تا چاقو که میسازه، نه تاش دسته نداره. فقط قصدش از حرفاش تخریب شخص روبروست. بعد که موضوع روشن میشه از اصل دروغه، با یک عذرخواهی، سر و ته کار رو در میاره. متاسفم واسه امثال الهامی و اونایی که سریع از حرفش کره میگیرند. آبروی ریخته شده، دیگه سخت جمع میشه.
  • حسین IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    سال هشتاد و یک دلار حداقل هشتصد تومان بود،صدوبیست تومن رو از کجا درآورده؟همین یک دروغ کافیه تا بفهمیم کی داره چرت میگه
  • حمید IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    سلام آقای تار تار را همه میشناسند مربی بی حاشیه و کار بلد
  • شایان IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    پول یه آپارتمان بوده اونموقع
  • کارن IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    این الهام سایلنت منو یاد الهام علیف میندازه هردو رویا پرداز وخالی بند وجرزن،هیچی هم حالیشون نیست اول حرف میزنن بعد فکر میکنن مفت بوده یانه،اخرشم گریه میکنن وعذرخواهی،الی جون حداقل برا دروغات وقت بزار نگاه کن دلار اونموقع چند بوده تا حرف مفتت یه کم واقعی جلوه کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی