نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اولین واکنش برانکو به قهرمانی‌ پرسپولیس/ پرده‌برداری سرمربی کروات از راز قهرمانی‌های تیم محبوبش
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق پرسپولیس درخصوص قهرمانی سرخ‌ها در بیست‌ودومین دوره لیگ برتر صحبت کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس پنجشنبه هفته گذشته توانست با برتری برابر نساجی در هفته پایانی، قهرمان بیست‌ودومین دوره لیگ برتر شود.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس با این عنوانی که به دست آورد، به رکورد سه قهرمانی و یک نایب قهرمانی رسید و با رکورد سرمربی کروات اسبق این تیم برابر شد.

برانکو ایوانکوویچ نیز پس از قهرمانی سرخ‌ها اظهار کرد: اول از همه به پرسپولیس بابت گرفتن جام و قهرمانی جدید تبریک می‌گویم. البته یک تبریک ویژه هم به هواداران شگفت‌انگیز پرسپولیس می‌گویم که همیشه از این تیم حمایت می‌کنند.

برانکو افزود: : هواداران این ذهنیت را به پرسپولیس القا کردند که «فقط باید به‌دنبال جام باشید». آنها با حمایتی که دارند این ذهنیت را در پرسپولیس جا می‌اندازند که تیم فقط باید به فکر جام باشد و با توجه به این موضوع همه بازیکنان و کادر فنی هم بهترین عملکرد را داشتند و این خواسته را برآورده کردند.

سرمربی فعلی تیم ملی عمان اضافه کرد: همه چیز عالی است. برای پرسپولیس و هوادارانش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. آنها همیشه در قلب من هستند.

اولین واکنش برانکو به قهرمانی‌ پرسپولیس/ پرده‌برداری سرمربی کروات از راز قهرمانی‌های تیم محبوبش

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • Amir perspolisi IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    ای جونمممممممم عزیزترین سرمربی دنیا ❤❤❤❤❤❤ شما هم همیشه در قلب مایی ❤
    • مافیای زرد و آبی IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      چقدر حیف که بابا مسعود کیسه کش ها نگذاشت تا پروفسور برانکو ایوانکوویچ عزیز با پرسپولیس تاریخ سازی بکنن و حسود ها بهترین مربی تاریخ پرسپولیس رو فراری دادن این فراری دادن برانکو و لوکادیا داغ ننگی خواهد بود که سال‌های سال بر پیشانی کیسه کش جماعت خواهد ماند تا ثابت شود که کیسه حکومتی هستش سوگولی لوس هستش که فقط و فقط باباش براش جام اسنپی میگیره و یا تیم مردمی پرسپولیس رو خلع سلاح میکنه امتیازات کمک معیشتی و پنالتی های اهدایی میفرسته اکثریت تیم های لیگ برتری رو به مافیای کیسه میده تا تیم حکومتی و سوگولی کیسه یه جام بیاره چقدر کثیف چقدر و چقدر حال به همزن....چقدر حیف که بابا مسعود کیسه کش ها نگذاشت تا پروفسور برانکو ایوانکوویچ عزیز با پرسپولیس تاریخ سازی بکنن و حسود ها بهترین مربی تاریخ پرسپولیس رو فراری دادن این فراری دادن برانکو و لوکادیا داغ ننگی خواهد بود که سال‌های سال بر پیشانی کیسه کش جماعت خواهد ماند تا ثابت شود که کیسه حکومتی هستش سوگولی لوس هستش که فقط و فقط باباش براش جام اسنپی میگیره و یا تیم مردمی پرسپولیس رو خلع سلاح میکنه امتیازات کمک معیشتی و پنالتی های اهدایی
  • محمدرضا IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    جنتلمن یک کلام
  • مجهول الهویه IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    عالیجناب عشق حضرت برانکو معمار پرسپولیس نوین، دوستت داریم دلمان برایت تنگ شده است.
  • مهدی ادیب IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    معمار پرسپولیس نوین
  • محمدی IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    واقعا مربی خوبی است با اینکه استقلالی هستم ولی به تیم رقیب شخصیت قهرمانی داد هر چی قهرمانی میاره فقط بخاطر اینه که برانکو ترس تیمشون رو ریخت استقلال یه مربی اینجوری مخیاد ساپینتو بدرد نمیخوره زلاتکو دالیچ برا استقلال عالیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی