نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
امباپه و هالند
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مکس فرستاپن در فهرست ثروتمندترین ورزشکاران جوان فوربس از ارلینگ هالند پیشی گرفت و کیلیان امباپه با دستمزدهای چشمگیرش در صدر جدول ایستاده است.

کیلیان امباپه رقبای خود را در زمین بازی پشت سر گذاشته و حتی در زمینه مالی هم کسی به گرد پایش نمی‌رسد. اما به نظر می‌رسد ارلینگ هالند پس از کسب رتبه چهارم در فهرست ثروتمندترین ورزشکاران جوان فوربس، خیلی زود به رتبه‌های بالاتر صعود کند.

مکس فرستاپن، پادشاه فرمول یک، از هالند پیشی گرفته و رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. اما امباپه، مهاجم پاری‌سن‌ژرمن، تمام رقبا را کنار زده است. قهرمان فرانسه با هت‌تریکش در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم نتوانست مانع مسی برای کسب قهرمانی جهان شود.

اما امباپه تنها جوان ورزشکار است که مبلغ ۹ رقمی به دلار دریافت می‌کند. این بازیکن ۲۴ ساله ۸۰ میلیون پوند در زمین به دست آورد به اضافه ۱۶ میلیون پوند خارج از زمین. در مقابل، کایلر موری، مهاجم ۲۵ ساله فوتبال آمریکایی تیم آریزونا کاردینالز با کمتر از ۵۷ میلیون پوند در رده دوم قرار گرفت. در مرحله بعدی فرستاپن قرار دارد که سومین قهرمانی متوالی خود در فرمول یک را کسب کرده است. این راننده ۲۵ ساله هلندی ۴۸ میلیون پوند در مسیر مسابقه به علاوه بیش از ۳ میلیون پوند خارج از آن به دست آورد. فرستاپن ۱۰ میلیون پوند بیشتر از هالند ۲۲ ساله درآورده است. اما ماشین گلزنی منچسترسیتی ۹.۶ میلیون پوند از خارج از زمین در کنار ۳۲ میلیون پوند برای نمایش بی‌نظیرش در زمین بازی گرفت. لوکا دونچیچ، بازیکن اسلوونیایی NBA، در رده پنجم است. مجموع ۳۸ میلیون پوند این بازیکن ۲۴ ساله شامل ۸ میلیون پوند از فعالیت‌های غیر ورزشی او می‌شود.

این مطالب را هم بخوانید:

ثروتمندترین ورزشکاران جوان جهان چه کسانی هستند؟/ ۲ فوق‌ستاره‌ای که جای مسی و رونالدو را گرفتند در بالای جدول

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • 2298891451 IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    هالند عشقه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی