نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پشت پرده پیشنهاد عجیب برای بازگشت رونالدو به اروپا/ یک تاجر CR7 را وسوسه می‌کند؟
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو در اواسط فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ منچستریونایتد را به مقصد النصر ترک کرد، اما زمزمه‌هایی از بازگشت مجدد او به اروپا شنیده می‌شود.

«مارکوس شون» تاجر در حال بررسی یک معامله غیرمعمولی است که می‌تواند باعث شود تا کریستیانو رونالدو تابستان امسال به بایرن مونیخ بپیوندد.

رونالدو در اواسط فصل پس از جدایی توافقی از منچستریونایتد با النصر قرارداد امضا کرد. او ۱۳ گل برای باشگاه جدیدش به ثمر رسانده و تیمش در رده دوم لیگ برتر عربستان قرار دارد، اما همواره بحث و گفتگوهای زیادی پیرامون بازگشت او به اروپا وجود دارد. بایرن پیش از پیوستن رونالدو به النصر به دنبال جذب او بود، اما الیور کان، مدیرعامل این تیم، چنین اقدامی را رد کرد. اکنون فرصت جدیدی در برابر آلمانی‌ها قرار گرفته است.

شون نوشت: «اگر شرکت ما به عنوان تسهیل تفاوت در نظر گرفته شود، می‌توانیم متعهد شویم که هزینه انتقال یا قرض را بیش از مبلغی که باید تعریف شود، بپردازیم. در صورت تعهد دائمی، ما انتظار داریم سهمی از درآمد حاصل از پیراهن داشته باشیم تا ریسک مالی خود را محدود کنیم.» و گفته می‌شود که او پیشنهادش را مستقیماً به الیور کان ایمیل کرده است.

با این حال، هر معامله‌ای نیاز به کاهش دستمزد رونالدو نسبت به قرارداد فعلی‌اش با النصر دارد. ارزش قرارداد رونالدو در عربستان سعودی ۱۷۳ میلیون پوند در سال است که باعث شده این بازیکن پرتغالی به پردرآمدترین بازیکن فوتبال جهان تبدیل شود. قرارداد او با این باشگاه تا سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد.

تابستان گذشته که رونالدو به دنبال تیمی بود که بتواند همچنان در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد، بایرن هم یکی از گزینه‌های روی میز بود. اما الیور کان موضع باشگاه را روشن کرد و گفت که حضور رونالدو با فلسفه باشگاه جور درنمی‌آید.

کان در آن زمان گفته بود: «من کریستیانو رونالدو را یکی از بزرگترین فوتبالیست‌ها می‌دانم اما این انتقال با فلسفه باشگاه ما جور نیست. من کریستیانو رونالدو را دوست دارم همه می‌دانند که او چقدر خارق‌العاده است. اما هر باشگاهی فلسفه خاصی دارد و مطمئن نیستم که امضای قرارداد با او کار درستی برای بایرن و بوندسلیگا باشد.»

این مطلب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی