نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
اتفاق باورنکردنی برای قهرمان؛ سرمربی تاریخ‌ساز جدایی‌اش را اعلام کرد!/ پایان تلخ مردی که در زمین تمرین زندگی کرد تا تیمش قهرمان شود
منبع: Football Italia
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوچانو اسپالتی به دلیل اختلاف با اورلیو دی‌لورنتیس رئیس باشگاه ناپولی رسماً اعلام کرد در پایان فصل نیمکت تیم قهرمان سری آ ایتالیا را ترک خواهد کرد.

لوچانو اسپالتی سرمربی ناپولی عملاً تأیید کرده است که پس از کسب اسکودتو ناپولی را ترک خواهد کرد.

سرمربی ناپولی گفت: «اگر متقاعد نشده‌اید که می‌توانید هرچه افراد لایق آن‌ها هستند را ارائه دهید، درست است که در مورد آن و تصمیمی که گرفته شده فکر کنید.»

سرمربی پارتنوپی نکات زیادی را در مورد وضعیتش بیان کرده، همانطور که رئیس باشگاه اورلیو دی‌لورنتیس گفته که نمی‌خواهد بال‌های تاکتیکی تیمش را ببندد.

با سؤالاتی که در کنفرانس خبری بعد از برد ۳-۱ ناپولی مقابل اینتر پرسیده شد، اسپالتی احساس کرد که باید واقعیت را بیان کند. او درباره احتمال جدایی‌اش پاسخ داد: «موضوع قطعی شده است و هر روز نظر خودتان را تغییر نمی‌دهید. این وضعیتی‌ست که برای مدت طولانی در حال ایجاد است. وقتی از صبح تا شب کار می‌کنید، برخی از مسائل در ذهن شما به بلوغ می‌رسند، برای این که همیشه باید این عینک را روی چشمان‌تان بگذارید. این چیزی نیست که از آسمان سقوط کرده باشد.»

نکته جالب این که اسپالتی در ۲ سال گذشته در زمین تمرینی ناپولی زندگی می‌کرد و در شهر خانه‌ای نگرفت. او همسر و خانواده‌اش را در توسکانی رها کرده بود.

این سرمربی پس از ۳۳ سال اسکودتو را برای ناپولی به ارمغان آورد، افتخاری که هیچ سرمربی دیگری نتوانست به آن دست پیدا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی