نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
قهرمان سابق مسترالمپیا: می‌توانستم هادی چوپان را شکست دهم/ با مصرف این داروها بچه‌دار شدن را فراموش کنید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لکس لوئیس درباره استفاده از استروئیدها هشدار می‌دهد و ادعا می‌کند که می‌توانست در مستر المپیا، هادی چوپان و درک لانسفورد را شکست دهد.

فلکس لوئیس. اسطوره بدنسازی اهل کشور ولز، در دوران حرفه‌ای خود در دسته ۲۱۲ پوند به ۷ مدال طلای مستر المپیا دست پیدا کرد. او قصد داشت تا در دسته آزاد رقابت کند اما در نهایت تصمیم به کناره‌گیری از این حرفه گرفت و در سال ۲۰۲۲، این موضوع را اعلام کرد. لوئیس در پادکست اخیر «Bradley Martyn’s Raw Talk» در رابطه با استفاده خود از استروئیدها صحبت کرد و با توجه به نتایج مستر المپیا ۲۰۲۲، ادعا کرد که می‌توانست قهرمان این رقابت‌ها باشد.

او به سایر بدنسازان به استفاده بیش از حد داروهای مختلف هشدار داد و گفت:

هر شخص جوانی که تصمیم می‌گیرد تا این مسیر را در پیش بگیرد، اول از همه باید این را بدانند که از هر چیزی که استفاده کنند در نهایت جواب می‌گیرند اما استفاده از ترنبولون اصلاً جالب نیست! افراد مختلفی را در باشگاه می‌بینم که تصمیم به استفاده از مواد دارویی مختلف می‌گیرند. من از هیچکدام از این مواد تا فاصله چهار هفته تا رقابت‌هایم استفاده نمی‌کردم. باور کنید این حقیقت است و من به شما دروغ نمی‌گویم.

من هیچ دلیلی به استفاده از آن‌ها در خارج از فصل نداشتم و دلیل این موضوع هم واضح بود: نباید وزن اضافه می‌کردم. اما هم‌اکنون اگر به افراد حاضر در باشگاه‌های مختلف نگاه کنید، متوجه می‌شوید که افراد بسیاری از آن‌ها استفاده می‌کنند. اگر بخواهم راستش را بگویم، باید بگویم که اگر هرروز و به‌مدت سال‌ها، قصد دارید از این موارد استفاده کنید، باید بچه‌دار شدن را فراموش کنید.

قهرمان سابق مسترالمپیا: می‌توانستم هادی چوپان را شکست دهم/ با مصرف این داروها بچه‌دار شدن را فراموش کنید!

فلکس لوئیس معتقد است که می‌توانست به اولین بدنسازی تبدیل شود که در هر دو دسته آزاد و ۲۱۲ پوند مستر المپیا به قهرمانی دست پیدا می‌کند. او در این رابطه اظهار کرد:

عمیقاً باور دارم که می‌توانستم در دسته آزاد قهرمان مستر المپیا بشوم و به اولین کسی تبدیل شوم که در هر دو دسته آزاد و ۲۱۲ پوند به قهرمانی رسیده است. اما باید تمام جوانب را در نظر می‌گرفتم. اگر شما به نفر اول و دوم مستر المپیا ۲۰۲۲ نگاه کنید، متوجه می‌شوید که من می‌توانستم هردوی آن‌ها را شکست دهم. من هادی را در گذشته شکست داده‌ام و درک لانسفورد نیز قهرمانی را در دسته ۲۱۲ پوند از من گرفت و فوق‌العاده است، اما در گذشته او را نیز شکست داده‌ام. اگر من در آن رقابت شرکت می‌کردم، جذابیت آن بسیار می‌توانست افزایش پیدا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • تاج کبیر IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    قهرمان های تو خالی😂😂
  • قلی IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    کاش گرینه ی کمیته ی داوران هم بود.
  • هادیشک IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    شما هادی چوپان راشکست ندادی چون مال این حرف ها نیستی داوران ناحقی کردندوهادی جان راشکست دادند
    • محمد IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
      دورود بر تو
  • فرهاد IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    درود بر هادی چوپان افتخار ایران . ای کاش مسئولین بیشتر قدر این قهرمانهارو میدونستن
    • Amin IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      قهرمان بزرگی هستن ولی از نظراتشون اصلا خوشم نیومد.که المپیک جای آماتورهاس.نصف ارزش خودشونو آوردن پایین.آدم تو اون سطح حرفه ای باید مراقب ورزشکارای دیگه باشه و ارزش بزاره تا ارزش بگیره.کاش اون حرفارو نمی‌زد کاش
  • عرفان IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    خب اگرمیتونستی شرکت میکردی بدردنخور اینها حسودانند ودردوره های قبل حق هادی راخوردند
  • امید IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    هادی بینظراست کات بسیاربالاواناتومی بدنی خیلی زیبا داره دوباره‌ هادی مسترقهرمان المپیاهستش
  • سهراب IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    با توجه به آزاد بودن دوپینگ در این رشته ورزشی و استفاده زیاد از انواع داروها و مکمل‌ها به نظر من نمیشه بعنوان یک رشته ورزشی بهش نگاه کرد و آسیب‌هایی که به بدن وارد میشه زیاد هست. چون کلا این حجم عضله کاملا غیر طبیعی و دور از فیزیک طبیعی بدن هست حالا دیگه بالا بودن وعده‌های غذایی و نوع رژیم غذایی و فشار زیادی که روی قلب، کلیه، کبد و دستگاه گوارش هست جای خود دارد.
  • حمید لره US ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    هادی چوپان کاملا یه ورزشکار درست کار خوبی هست اخلاق شیرین خوش قلب با بدبختی با بی پولی به اینجا رسید هادی کسی دستشو نگرفت خودش خودشو ساخت دمت گرم کوکام
  • ناشناس IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    این بدن سازا اگه بچه بیارن ،طفل معصوم قبل بدنیا امدن اول دمبل وااتراشا بیرون پرت میکن بعد میاد دنیا
    • میثم IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
      😂😂😂😂
  • علی IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    بنده سی سال است کارشناسی ارشد تربیت بدنی وقهرمانی نوجوانان کشتی وکباده اموزشگاها وپرورش اندام در دهه اول هفتاد هستم آقای چوپان کاملا درست گفتند المپیک سطح آماتور است برای نمونه بسکتبال حرفه ایی چهل سانتی متر سبد بلند تر از بسکتبال المپیک است این که دیگه عضله اضافی ودوپینگ نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی