نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ایران برای آمریکا خط‌ و نشان کشید/ نامه فوری داورزنی به فدراسیون جهانی والیبال
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عدم صدور ویزا برای ۵ عضو تیم ملی والیبال اوضاع پیچیده‌ای را به وجود آورده است.

ساعتی پیش خبر شوکه‌کننده‌ای روی خروجی سایت فدراسیون والیال ایران منتشر و اعلام شد که آمریکا به پنج نفر از اعضای تیم ملی ویزا نداده است. در بین سه بازیکن نام امین اسماعیل‌نژاد هم به چشم می‌خورد که یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی و جزو امیدهای اصلی بهروز عطایی برای موفقیت در لیگ ملت‌ها محسوب می‌شود.

فدراسیون والیبال اعلام کرده که این موضوع را پیگیری خواهد کرد و حتی ممکن است در صورت عدم صدور ویزا برای این پنج نفر، ملی‌پوشان از حضور در هفته سوم لیگ ملت‌ها انصراف دهند. اتفاقی که قطعا برای فدراسیون جهانی والیبال یک کابوس یزرگ خواهد بود.

پیگیری‌های خبرنگار ما حاکی از آن است که محمدرضا داورزنی در روزهای اخیر به شکل پیگیرانه این موضوع را دنبال کرده است و به اطلاع مسئولان FIVB رسانده است که این مشکل حتما باید حل شود. داورزنی در روزهای اخیر با فابیو، مدیر کل اجرایی فدراسیون جهانی والیبال تماس تصویری داشته و از او درخواست کرده که این مشکل تیم ملی والیبال ایران در اسرع وقت حل شود وگرنه ممکن است ایران تصمیم به کناره‌گیری از لیگ ملت‌ها بگیرد.

در تازه‌ترین اقدام، داورزنی ایمیلی برای رئیس فداسیون جهانی والیبال ارسال کرده است. داورزنی به گراسا تاکید کرده که با توجه به حساسیت هفته آخر لیگ ملت‌ها، تیم ملی والیبال ایران باید با تمام توان خود شرکت کند اما آمریکا در این زمینه کارشکنی کرده است. رئیس فدراسیون والیبال ایران در این ایمیل نیز به گراسا تاکید کرده که در صورت حل نشدن این مشکل ممکن است تصمیم بر کناره‌گیری ایران از هفته سوم مسابقات گرفته شود.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا این پیگیری‌های رئیس فداراسیون والیبال ایران نتیجه خواهد داد و در نهایت برای اسماعیل‌نژاد و چهار عضو دیگر تیم ملی ویزای آمریکا صادر خواهد شد یا اتفاق دیگری رقم می‌خورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی