جنگ سه تیم برای یک سهمیه لیگ برتر/ استقلال قهرمان برمی‌گردد یا شیرازی‌های خون‌گرم؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در فاصله یک بازی مانده تا پایان رقابت‌های این فصل از لیگ دسته اول، همچنان ۳ تیم شانس رسیدن به لیگ برتر را برای خودشان حفظ کرده‎‌اند.

رقابت‌های این فصل لیگ برتر با سلطه شمس‌آذر قزوین که فصل فوق‌العاده‌ای را با سعید دقیقی پشت سر گذاشت، آغاز و ادامه پیدا کرد و نماینده قزوین خیلی زود خودش را از رقبا جدا کرد و چند هفته زودتر از پایان مسابقات هم صعودش به لیگ برتر را جشن گرفت.
با این حال برای مشخص شدن دومین سهیمه لیگ برتری همچنان ۳ تیم شانس صعود دارند.

پس از شمس آذر که با کسب ۷۰ امتیاز صعودش را چند هفته زودتر مسجل کرد، استقلال خوزستان با ۵۴ امتیاز قرار گرفته و فجرشهید سپاسی هم با مهدی رجب زاده با ۵۳ امتیاز دومین شانس لیگ برتری این فصل لیگ دسته اول به شمار می‌رود. در نهایت سایپا سومین تیمی است که همچنان برای خود شانس صعود قائل است.

در هفته پایانی که از ساعت ۱۸ به صورت همزمان در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود، تیم فوتبال استقلال خوزستان در خانه از آرمان‌گهر میزبان می‌کند، فجر در شهربابک به مصاف شاگردان وحید رضایی خواهد رفت و سایپا هم در ورزشگاه دستگردی باید از استقلال ملاثانی پذیرایی کند که روزهای فاجعه‌باری را پشت سر می‌گذارد.

به هر ترتیب و اگرچه در این بین سرنوشت دومین صعود کننده در دستان شاگردان پورموسوی است، اما بارها اتفاق افتاده که در شرایط مشابه اتفاقات غیرمنتظره‌ای رقم خورده و باید دید این بار کدام یک از این ۳ تیم به همراه شمس آذر فصل آینده در لیگ برتر خواهند بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی