چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
۰ |
۰
کلوب| چرا کسی از رجب زاده ایراد نمی‌گیرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فجر سپاسی بازهم نتوانست به لیگ برتر صعود کند اما یک تفاوت مهم بین تیم رجب زاده و تیم مربی سابق وجود دارد.

مهدی رجب زاده سرمربی فجر شهید سپاسی تلاش‌های بسیاری با کمک مدیریت باشگاه و کادر فنی و بازیکنان انجام داد و با اینکه نتایج تیم در چند هفته گذشته شرایطی را فراهم کرد که با برد مقابل شهرداری آستارا می‌توانست امروز جشن صعود بگیرید اما این اتقاق رقم نخورد.

در چند سال گذشته کلانتری سرمربی فجر بود و با اینکه در حد امکان و موجودی فوتبال استان از بازیکنان بومی استفاده می‌کرد اما همیشه از او خورده می‌گرفتند که چرا از بازیکنان بومی بیشتر استفاده نمی‌کند!

به جرات پیروانی و کلانتری جزو نفراتی بودند که همیشه بازیکنان بومی برای آنان جزو مهمترین و اصلی ترین نفرات بوده اند، اما حال سوال از مدیریت باشگاه این است که چرا رجب زاده از نفرات بومی به هیچ عنوان استفاده نکرد؟‌

پاسخ دو حالت است یا بومی‌های خوبی نداریم و یا فوتبال حرفه ایی دیگر بومی و غیر بومی نمی‌شناسد!

چرا دلواپسان، زمانی که کلانتری سرمربی فجر بود با کوچکترین مسئله آنرا بزرگ می‌کردند. روزی که فجر چند فصل پیش با شکست مقابل نساجی از لیگ برتر دور شد، از چه ادبیات خشنی برای سرمربی وقت فجر استفاده کردند؟

 این در حالی است که در همین فصل فجر با چند مسابقه از جمله مقابل ملاثاتی که در خانه شکست خورد و یا تساوی مقابل شهرداری آستارا که  باعث دور شدن فجر از لیگ برتر شد، همگان سکوت کردند؟!

بله الان که با خودمان فکر می‌کنیم کاملا متوجه می‌شویم که در تمامی این فصول نه فجری مهم بوده و نه فوتبال بلکه هدف تخریب کلانتری چهره ارزشمند فوتبال فارس بوده که نه کسی برایش مطلبی نوشت و نه برای کسی برایش روی سکوها شیپور زد. کلانتری هیچوقت محبوبیت و احترام را گدایی نکرد.

کاش با خودمان بیشتر و بهتر صادق بودیم.

علی اکبر زارعی| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی