نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
نقش هالند در بازسازی گروه راک ازهم‌پاشیده/ من می‌توانم عضو سوم گروه باشم!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارلینگ هالند می‌خواهد گروه راک انگلیسی اوسیس را دوباره گرد هم بیاورد و می‌گوید که می‌تواند به عنوان خواننده سوم به این گروه بپیوندد.

ارلینگ هالند معتقد است که می‌تواند گروه از هم پاشیده «اوسیس» را دوباره گرد هم بیاورد.

ارلینگ هالند ستاره منچسترسیتی، با رساندن تیمش به یک قهرمانی دیگر، رکورد بیشترین گل در یک فصل لیگ برتر را شکست. بنابراین جای تعجب نیست که او بازیکن مورد علاقه برادران گلگر باشد، زیرا هر دو از طرفداران پرشور سیتی هستند. هالند ۲۳ ساله پس از پیروزی حساس سیتی مقابل آرسنال در ماه گذشته، با نوئل گلگر در رختکن سیتی عکس گرفت. لیام گلگر هم با ادعای اینکه می‌خواهد هالند را با خودش روی صحنه ببرد، پا را فراتر گذاشت.

از مهاجم پرسیده شد که آیا فکر می‌کند می‌تواند گروه را دوباره جمع کند؟

او در مصاحبه‌ای با ویاپلی پاسخ داد: «شاید آنها به یک صلح‌طلب نروژی نیاز دارند تا آنها را دوباره دور هم جمع کند.» و وقتی از او پرسیده شد که آیا می‌تواند به عنوان خواننده سوم به برادران گلگر بپیوندد، گفت: «این سوال خوبی است. بله، البته می‌توانم باشم، به این معنی نیست که خواهم بود، اما مطمئنا می‌توانم.»

نقش هالند در بازسازی گروه راک از هم پاشیده/ من می‌توانم عضو سوم گروه باشم!

به نظر می‌رسد هالند از طرفداران اوسیس باشد و حمایت او از گروه به دوران قبل از پیوستنش به سیتی برمی‌گردد. تابستان گذشته قبل از تایید انتقالش به سیتی، پس از به ثمر رساندن دو گل در پیروزی ۲-۱ نروژ مقابل سوئد در حال گوش دادن به ترانه «واندروال» دیده شد.

او از آن زمان تاکنون ۵۲ گل برای آبی آسمانی سیتی به ثمر رسانده که ۳۶ گلش در لیگ برتر بوده است. هالند عصر یکشنبه اولین قهرمانی خود در این تیم را در کنار هم‌تیمی‌هایش جشن گرفت و لباس نسبتاً عجیبی به تن داشت. او با لباس خواب ابریشمی آبی آسمانی با حروف اول نام خودش ظاهر شد. نامزدش ایزابل یوهانسن هم یک لباس هماهنگ با او پوشیده بود و او را در کلوپ شبانه منچستر همراهی می‌کرد.

این مطالب را هم بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی