نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
تقابل دروازه‌بانان جام‌جهانی در بازی استقلال و نساجی/ شاگردان کی‌روش رودرروی هم قرار می‌گیرند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم های استقلال و نساجی در شرایطی چهار مسابقه فصل جاری فوتبالی شان را برگزار می‌کنند که دو بازیکن با شرایط خاص در جمع بازیکنان دو تیم حضور دارند.

علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل که فصل گذشته با تیم نساجی قهرمان جام حذفی شد امروز در ترکیب تیم نساجی روبروی استقلال به میدان خواهد رفت.

نکته جالب این است که در درون دروازه استقلال هم دروازه‌بانی می ایستد که سابقه حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را درکارنامه فوتبالی اش دارد. حسین حسینی ۷۰ دقیقه در دیدار اول جام جهانی ایران مقابل انگلیس و ۹۰ دقیقه در دیدار مقابل ولز به میدان رفت تا طعم حضور در بزرگترین آوردگاه فوتبال جهان را بچشد. بی شک تقابل این دو دروازه‌بان با یکدیگر از جذابیت های مهم دیدار امروز استقلال و نساجی است. فراموش نکنیم هر دو این دروازه بانان تحت هدایت کارلوس کی روش در جام جهانی به میدان رفتند.

تیم نساجی در آخرین بازی خود مقابل پرسپولیس ۴ گل از حریفش دریافت کرد و استقلال در آخرین دیدارش با حضور سید حسین حسینی در هفته بیست و نهم مقابل مس رفسنجان ۲-۱ برنده شد و حسینی یک بار دروازه اش را باز شده دید و پس از آن دید دیدار با تراکتور نیمکت نشین بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی