چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
۱ |
۰
این مربی به یک شرط به نیمکت پرسپولیس اضافه می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدجلال حسینی به دلیل نداشتن مدرک A این فصل نتوانست از روی نیمکت به تیم پرسپولیس کمک کند و در همه بازی‌ها از روی سکوها، بازی‌ها را دنبال کرد.

سیدجلال حسینی در ابتدای فصل جاری و با پیشنهاد یحیی گل محمدی به کادر فنی تیم پرسپولیس اضافه شد اما به دلیل اینکه فاقد مدرک A بود از روی سکوها به تیم پرسپولیس در مسیر نتیجه گیری در لیگ برتر و جام حذفی کمک کرد.

او به تازگی در حال گذراندن کلاس B است اما با این حال فصل آینده هم نمی تواند روی نیمکت تیم پرسپولیس بنشنیند. اگر او در کلاس فعلی با نمره خوبی قبول شود و مدرس او را به شرکت زودهنگام در کلاس A توصیه کند، به محض نشستن در کلاس A می‌تواند رسما کارت حضور روی نیمکت را از سازمان لیگ دریافت کند.

بر اساس قوانین سازمان لیگ همه اعضای کادرفنی تیم‌های لیگ برتری باید دارای مدرک A باشند. این مدرک برای مربیان در لیگ قهرمانان آسیا به مدرک حرفه ای تغییر پیدا کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آریا US ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    یکی از دلایل موفقیت های پی در پی پرسپولیس در سالهای اخیر؛ اول لطف خدا و بعد حضور اشخاصی مانند آقا کریم و سیدجلال بوده❤ بعضی ها متاسفانه نقش این ۲ نفر رو کم رنگ میدونن؛ اما مهم تمرینات و مدیریت بازیکنان هست که به خوبی انجام میدن❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی