دومین قهرمانی متوالی کشوری تیم دو و میدانی  کارگاری بانوان استان البرز
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

مسابقات کشوری دو و میدانی کارگری،در روزچهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در استان بوشهر برگزار شد و تیم بانوان دو و میدانی کارگری استان البرز توانست برای دومین بار متوالی با کنار زدن رقبای خود، جایگاه اول را در این مسابقات کسب کند.

به همین بهانه، گفتگویی داشتیم با جناب آقای علیرضا فرشاد، رییس انجمن دو و میدانی کارگری استان البرز تا با روند این مسابقات و چگونگی برگزاری آ نها آشنا شویم. خوشحالیم که با جناب مهندس علیرضا فرشاد، یکی از اعضای کلیدی تیم دو و میدانی کارگری بانوان استان البرز که اخیراً با کسب مقام اول در مسابقات کشوری دو و میدانی برای دومین بار به موفقیت قابل توجهی دست یافته است، بنشینیم. جناب مهندس علیرضا فرشاد به عنوان رییس انجمن دو و میدانی  هیئت کارگری استان البرز، نقشی اساسی در موفقیت تیم ایفا کرد. آقای علیرضا فرشاد رییس انجمن کارگری دو و میدان ی البرز و همچنین دبیر هیئت دو و میدان ی شمالغرب تهران و دارنده مدال قهرمانی ماده ۱۰۰ متر شمالغرب و ۱۰۰ متر تهران و کرج مقام دوم ۱۰۰ متر و همچنین مربی رس می فدارسیون دو و میدانی ایران هستند.

جناب مهندس علیرضا فرشاد

ایشان در رابطه با موفقیت تیم دو و میدانی کارگری استان البرز در مسابقات کشوری و کسب مقام اول برای دومین بار، این پیروزی را به اعضای تیم و تمامی دست اندر کاران تبریک گفتند و احساس خود را نسبت به این پیروزی بیان کردند که

بسیار خرسند هستیم که بر ای دومین بار متوالی هم در مسابقات میدانی مقام اول را کسب کردیم، چنین موفقیتی  با تلاش تمامی عوامل این تیم صورت پذیرفته و خوشحالم که توانستم قدم کوچکی در راه خوشحال کردن بخشی از جامعه کارگری بردارم.

جناب فرشاد در رابطه با این موضوع که قهرمانی در سطح کشوری مستلزم ترکیبی از استعداد، کار گروهی و فداکاری است صحبت کردند و به نکات کلیدی که باعث شده برای دومین بار متوالی به این پیروزی دست یابند اشاره کردند: تلاش دوندگان بخش بزرگی در راه رسیدن به این مقام ارزشمند است، ورزشکارانی که با حداقل امکانات از جمله نبود زمین تمرین مناسب،  عدم حمایت‌های مالی  و دیگر مشکلات تلاش کردند بدون هیچ امکاناتی دوباره قهرمان شوند، انگیزه و روحیه بالای تیمی مهم‌ترین وسیله برای ورزشکاران و  همچنین اینجانب جهت رسیدن به این قهرمانی بوده است.

در ادامه مصاحبه ایشان به معرفی اعضای تیم دو و میدانی کارگری  استان البرز  پرداختند:

تیم ما متشکل از ۴ نفر بود که  در این مسابقات شرکت کردند.

۱- سرکار خانم فخرایی

  • قهرمان با اخلاق و همچنین بانوی نمونه کارگری کشور در ماده ۳۰۰۰ متر نفر اول
  • سر کار مائده چاوشی در ماده ۱۰۰ متر نفر اول
  • سرکار خانم لیدا رفیعی در در ماده پرش طول  مقام دوم
  • در در ماده ۱۰۰*۴ مقام اول که خانم نسرین حاتمی در این ماده کسب مقام اول به همراه سه تن از اعضا تیم و خانم نسرین حاتمی نیز به عنوان سرپرست تیم مشغول انجام وظیفه نیز بوده که جا دارد از سرپرست تیم خانم حاتمی نیز تشکر ویژه داشته باشم.

سپس ایشان به میزان تمرینات این تیم اشاره کرده و افزوند که به مدت ۳ ماه بانوان ورزشکار تمرینات ویژه و فشرده انجام داده بودند.

جناب مهندس فرشاد، درباره موانع و مشکلاتی که تیم تاکنون در طول تمرین‌ها و مسابقات، با آن‌ها روبه‌رو بوده صحبت کردند و افزدند:  متاسفانه مشکلات و چالش‌ها همیشه وجود دارند مانند عدم حمایت‌های کافی. البته مسئولین استان البرز مانند ریاست محترم انجمن کارگری استان البرز  جناب دکتر عبداللهی، دبیر محترم جناب دکتر اکبرپور و خانم باقری نایب رییس انجمن بانوان  تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا بهترین امکانات را داشته باشیم ولی متاسفانه یکی از مشکلات همیشگی و اساسی که تیم با آن روبه‌رو است عدم وجود بودجه مناسب و عدم حمایت‌ مالی است. با این حال توانستیم در این دوره نیز، با تلاش شبانه‌روزی و پشتکار زیاد مشکلات را حل نماییم و دو تیم کامل در بخش بانوان و آقایان اعزام نماییم.

ایشان ضمن تشکر و قدردانی ویژه  از ریاست انجمن ورزش کارگری دو و میدانی کشور "جناب مهندس علی غربی"  بیان کردند که مهندس علی غربی با تمام توان زحمت کشیدند تا بهترین شرایط را فراهم کنند و از روزی که ایشان ریاست انجمن دو و میدانی را برعهده گرفتند این رشته در بخش دو و میدانی احیا و پویا شده و همیشه مسابقات عالی برگزار گردیده است.  در ادامه، ایشان درباره تیم‌های رقیب صحبت کردند و افزوند که تمامی تیم‌های شرکت‌کننده با آمادگی بسیار و روحیه بالا در این مسابقات حضور پیدا کردند.

جناب مهندس فرشاد، باز هم در رابطه با وجود مشکلات مالی بسیار و عدم حمایت مالی کافی از تیم هیئت کارگران صحبت کردند: اگر در این دوره نیز مانند دوره قبل، از حمایت مالی جناب سعید درخشان‌نژاد عزیز (مدیرعامل شرکت حلوای نیاکان) و پدر بزرگوارشان نبود، نمی‌توانستیم در این مسابقات حضور پیدا کنیم و مقام قهرمانی را از دست می‌دادیم.

ایشان این مقام ارزشمند را تقدیم به بانوان سرزمین ایران زمین و کارگران محترم کردند و از دیگر برندهای بزرگ تقاضا داشتند  مانند برند حلوای نیاکان، مسئولیت اجتماعی خود را قبول کنند و به کمک ما بیایند.

در نهایت ایشان مصاحبه خود را با روایتی از پیامبر (ص) به اتمام رساندند: رسول اللَّه صلی اللَّه علیه و آله هنگام بازگشت از غزوه تبوک، سعد بن معاذ انصاری به استقبال او آمد و حضرت با او مصافحه کرد و فرمود : این چه چیزی است که بر روی دستان تو ایجاد شده است؟ او گفت : من برای تأمین مخارج عیال بیل و بیلچه می زنم! انس گوید : حضرت دست او را بوسید و فرمود: این دستی است که هیچگاه آتش جهنم به آن نمی رسد!

فدارسیون دو و میدانی ایران

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی