نیوکاسل
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هری کین و نیمار پیشتاز لیست ۱۱ نفره نقل‌وانتقالات نیوکاسل کهکشانی به ارزش بیش از ۴۵۰ میلیون پوند هستند.

بر اساس گزارش‌ها، هری کین و نیمار جزو لیست پرستاره‌ترین اهداف نقل‌وانتقالاتی نیوکاسل هستند.

سرخابی‌ها برای اولین بار در ۲۰ سال گذشته به لیگ قهرمانان بازگشته‌اند و حالا می‌تواند منتظر یک تابستان هیجان‌انگیز برای جذب بازیکن باشند. حضور مالکان فوق‌العاده ثروتمند در باشگاه به این معنی است که در آسمان به دنبال جست‌وجوی استعدادهای باکیفیت برای لیگ برتر هستند.

نیوکاسلی‌ها خجالت نمی‌کشند که نشان دهند چه کسی را برای حضور در سنت‌جیمزپارک وسوسه می‌کنند. رسانه اسپانیایی «آ اس» ادعا می‌کند تیم ادی هاو آماده رقابت با باشگاه‌های بزرگ در مبارزه برای جذب بزرگ‌ترین ستاره‌های اروپا و ساخت یک تیم کهکشانی با الگوی رئال‌مادرید در اوایل دهه ۲۰۰۰ است.

تصور می‌شود که کین در صدر فهرست هدف‌های نیوکاسل قرار بگیرد، با این وجود که او با منچستریونایتد ارتباطی قوی برقرار کرده است. تنها یک سال از قرارداد مهاجم تاتنهام باقی مانده و در نهایت می‌تواند تابستان همین امسال تیمش را ترک کند.

اما نیوکاسل به دنبال اضافه کردن نیروهایی برای هیجان‌انگیزتر کردن خط حمله است، با وجود این که کالوم ویلسون و الکساندر ایساک را در اختیار دارد.

نیمار هم در میان فهرست بازیکنانی است که به طور بالقوه می‌توانند جذب نیوکاسل شوند و یک کودتای بزرگ را در باشگاه رقم بزنند. این بازیکن ۳۱ ساله که یک ستاره جهانی به شمار می‌رود با انتقال به شمال شرق انگلیس نام خودش را دوباره بر سر زبان‌ها خواهد انداخت. اما پیش از این ادی هاو از صحبت کردن درباره بزرگ‌ترین نام‌های فوتبال طفره رفته است.

لیست خرید نیوکاسل کهکشانی

از دیگر نام‌های بزرگ می‌توان به جیمز مدیسون از لسترسیتی اشاره کرد که پیش از این هم نیوکاسل سعی کرده بود او را بخرد. اگر لستر از لیگ برتر به دسته پایین‌تر سقوط کند، ممکن است نیوکاسل برای جذب این هافبک ۲۶ ساله شانس بیشتری داشته باشد.

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که بازیکنانی مثل رایان خراون‌برخ از بایرن که هدف لیورپول هم هست و موسی دیابی وینگری که آرسنال هم او را در تیررس خودش قرار داده، گزینه خرید نیوکاسل هستند. حتی ژوائو فلیکس بازیکن قرضی چلسی که اتلتیکو او را سال ۲۰۱۹ خرید و تبدیل به چهارمین بازیکن گرانقیمت تاریخ کرد هم در این لیست به چشم می‌خورد.

سایر افرادی که در فهرست نهایی ۱۱ نفره حضور دارند عبارتند از: سرگی میلینکوویچ ساویچ، ساموئل چوکووئزه، ابرچی اِزه، محمد قدوس و دومینیک سوبوسلای.

نیوکاسل سال ۲۰۲۱ پس از این که به تصاحب صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان سعودی درآمد تبدیل به پولدارترین باشگاه جهان شد. مالکیت باشگاه از آن زمان تا کنون ۴۲ میلیون پوند برای برونو گیمارش، ۴۵ میلیون پوند برای آنتونی گوردون و ۶۳ میلیون پوند برای الکساندر ایساک هزینه کرده است.

این گزارش را هم بخوانید: ۹ ستاره‌ای که احتمالاً فصل بعد قرمزپوش نخواهند بود/ انفجار در زمین سرخ‌ها

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی