نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
۵ |
۰
استقلال - پرسپولیس؛ پس از ۲۴ سال انتظار!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسابقه چهارشنبه آینده استقلال و پرسپولیس به انتظار ۲۴ ساله هواداران این دو تیم پایان می‌دهد.

پرسپولیس توانست با پیروزی در مرحله نیمه نهایی مقابل هوادار حریف استقلال در بازی فینال جام حذفی شود و دهم خرداد مسابقه بسیار جذابی را در ورزشگاه آزادی شاهد خواهیم بود.  جدالی که حتماً باید برنده داشته باشد تا تکلیف قهرمان جام حذفی این فصل مشخص شود.

 اگرچه استقلال و پرسپولیس سال اخیر دو بار در جام حذفی به مصاف یکدیگر رفته اند  اما از آخرین مرتبه‌ای که در فینال این مسابقات به مصاف هم رفتند سال‌های زیادی می‌گذرد.  آخرین تقابل این دو تیم در فینال جام حذفی به تیرماه سال ۱۳۷۸ برمیگردد.

مسابقه‌ای که پرسپولیس توانست با برتری ۲ بر ۱ قهرمان جام حذفی شود. اتفاقاً گل پیروزی سرخپوشان در آن مسابقه توسط همین افشین پیروانی که هم اکنون سرپرست پرسپولیس محسوب می‌شود به ثمر رسیده شد. حالا پس از گذشت ۲۴ سال دوباره تاریخ قرار است تکرار شود و باید ببینیم پرسپولیسی‌ها دبل خواهند کرد یا اینکه دومین جام این فصل به استقلال می‌رسد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کلنگلیس IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    لنگ با۴۴سال قدمت وافتخارات اسنپی دراین دربی همدسوگلی بودنش برای حکومت رابه رخ پرافتخارترین تیم ایران درآسیاخواهدکشید تاازسوزش جام آسیایی وقهرمانی بدون باخت مسئولین وحکومتیها کم بشه🥈🥈🥈🥈🥇🥇🏆🏆👑👑👑👑
  • پیمان..سرور لنگی ها FR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    چقد کوته فکر هستید...چند بار تو حذفی لنگ حذف شد..همین دو سال پیش تو حذفی تاج لنگ رو برد.‌‌..بهتر بود می نوشتی آیا ۲۴ سال حسرت لنگ برای بردن تاج در جام حذفی پایانی دارد؟
  • ح م IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    ازهمین الآن لنگ سهمیه یک پنالتی راداردشک نکنیدقبل ازبازی هوادارهم گفتیم کاری به این نداشته باشیددوتاپنالتی واسه هوادارگرفت مهم این است که لنگ سهمیه خودرادارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی