نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
حجت کریمی
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

سرپرست باشگاه استقلال گفت: با احترام به جامعه زحمتکش داوری، در این مدت اتفاقاتی را شاهد بودیم که حاضر شدیم در این وضعیت بد اقتصادی هزینه های حضور داور خارجی را هم تقبل کنیم تا در فینال حقی از تیم استقلال ضایع نشود.

سید حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره مسائل مختلف مربوط به اتفاقات اخیر و فینالیست شدن استقلال و پرسپولیس در دربی جام حذفی، تمدید قرارداد ساپینتو، صحبتهای اخیر گل محمدی، داور فینال و مسایل مختلف دیگر اظهاراتی را مطرح کرد.

حضورم در بهشت زهرا برای ادای دین به نام‌آوران بود

مدیر باشگاه استقلال در رابطه با حضور برمزار پیشکسوتان نامدار باشگاه استقلال اظهار داشت: خیلی وقت بود که دوست داشتم این اتفاق بیفتد ولی فرصت نمی‌شد، تا اینکه به سالروز درگذشت ناصر حجازی عزیز رسیدیم و این فرصت به وجود آمد تا همراه با آقای طاهری و دوستان به قطعه نام آوران برویم. بدون شک یکی از بزرگان فوتبال ایران و باشگاه استقلال ناصر حجازی و منصور پورحیدری بودند که ادای احترام به این دو اسطوره باشگاه استقلال باعث افتخار است.

بازیکنان استقلال برای دربی فینال ثانیه‌شماری می‌کردند/ همچنان اصرار داریم داور خارجی برای دربی بیاید/ گل‌محمدی نمی‌تواند تمرکز ساپینتو را به هم بریزد

از قبل برنامه داشتم برمزار بزرگان فوتبال استقلال بروم

وی در این باره که شایعه شده چون پرسپولیسی‌ها روز دوم خرداد همین کار را کرده بودند استقلالی‌ها هم این اقدام را ترتیب دادند توضیح داد: از این بابت آنها هم کار پسندیده ای انجام دادند ولی با توجه به اینکه قرار بود برنامه حضور برمزار ناصرحجازی روز پنجشنبه باشد ما از قبل برای رفتن به بهشت زهرا برنامه داشتیم و ربطی به این اقدام آن عزیزان نداشت. هرکسی این فکرها را می‌کند من را نمی‌شناسد. ضمن اینکه بعد از حضور در قطعه نام آوران بر مزار تعدادی دیگر از فوتبالیست‌ها و اصحاب قلم هم حضور پیدا کردیم تا یاد و خاطره آنها را هم زنده نگه داشته باشیم. این نکته خیلی مهم است که ما همه بدانیم هیچ چیز ابدی نیست و باید قدر لحظات زندگی‌مان را بدانیم و تا جایی که می‌توانیم به همنوعان خود خدمت کنیم.

تا یکشنبه اوضاع مالی‌مان کمی بهتر می‌شود

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال همچنین درباره موضوع همراه اول و بحث اسپانسرینگ باشگاه استقلال توضیح داد: خوشبختانه در جلسات اخیر که با مسئولان این شرکت برگزار کردیم توافقاتی حاصل شد تا بخشی از مطالبات استقلال طی روزهای شنبه و یکشنبه پرداخت شود تا ما هم بلافاصله برای پرداخت مطالبات اعضای تیم اقدام کنیم. مدتهاست که در این زمینه در حال فعالیت هستم و سعی می‌کردم این موضوع محقق شود. خوشحالم که بالاخره توانستیم به توافق نهایی دست پیدا کنیم.

کارم را با حل بزرگترین مشکلات استقلال استارت زدم

وی در رابطه با مشکلات این مدت توضیح داد: از همان روزی که اعضای هیئت مدیره بنده را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کردند یک روز هم بیکار نبودم و چون آدمی‌هستم که دوست دارم در موقعیتی که قرار دارم نهایت تلاشم را برای انجام درست کارها انجام بدهم ابتدا از بزرگترین مشکلات شروع کردم که استراماچونی بود. در همین مدت کوتاه بارها با رایزنی با بانک شهر در نهایت توانستم طلب استراماچونی که اسنادمالی می‌گوید بزرگترین بدهی تاریخ باشگاه استقلال بود را با سختی‌های زیاد در مسیر واریز پول به حسابش پرداخت کنم. بعد از آن بدهی پادوانی را هم پرداخت کردیم و حالا فقط یک بدهی ریالی داریم که آن هم به زودی حل و فصل می‌شود.

برای حسن نیت ساپینتو احترام ویژه ای قایلم

وی ادامه داد: اما در رابطه با بحث پرداخت بدهی‌ها باید بگویم انصافاً سرمربی تیم ما گذشت بزرگی را تا این مدت انجام داده و مجموعه استقلال را بابت حسن نیّتش تحت تاثیر قرار داده است. در تلاش بودیم تا در ازای این حسن‌نیت آقای ساپینتو هر چه سریعتر مطالبات خودش و اعضای تیم را بپردازیم که قطعا این کار را هم خواهیم کرد.

بازیکنان استقلال برای دربی فینال ثانیه‌شماری می‌کردند/ همچنان اصرار داریم داور خارجی برای دربی بیاید/ گل‌محمدی نمی‌تواند تمرکز ساپینتو را به هم بریزد

ساپینتو تحت تأثیر حرف‌های گل‌محمدی قرار نمی‌گیرد

مدیر باشگاه استقلال در ارتباط با صحبت‌های یحیی گل محمدی درباره طرز رفتار ساپینتو و اینکه گفته بود اگر من رفتارهای سرمربی استقلال را می‌کردم مادام العمر محروم می‌شدم، خاطرنشان کرد: عجیب است که افراد رفتارهای خودشان کنار زمین را به این سرعت فراموش می‌کنند. کاری به فصل گذشته و اتفاقات قبل ندارم اما در همین لیگ امسال دو یا سه بار سرمربی پرسپولیس با داوران سرشاخ شده و نسبت به قضاوت آنها اعتراضات شدیدی را انجام داده است. عجیب است که به این سرعت رفتارهای خودشان را فراموش می‌کنند. ضمن اینکه به نظر می‌رسد در آستانه بازی حساس مقابل استقلال سعی دارند سرمربی مارا تحت تاثیر صحبت‌های خودشان قرار بدهند اما ساپینتو به خوبی با این مسائل آشنا شده و می‌داند چه حرفی با چه منظوری بیان می‌شود.

وکیل ساپینتو بیاید کار تمدید یکسره می‌شود

کریمی‌در ارتباط با بحث تمدید قرارداد ساپینتو تصریح کرد: همانطور که قبلا هم اعلام کردم بعد از جلسه یک ساعته در هتل آزادی با او تقریب ما به این موضوع مشترک رسیدیم که مشکلی برای ادامه همکاری وجود ندارد و به همین خاطر من در کشور امارات با نماینده آژانس نقل و انتقالاتی ساپینتو هم دیدار کردم. الان هم قرار است همین روزها وکیل او به ایران بیاید تا کارهای تمدید قرارداد نهایی شود. ما از سبک فوتبال استقلال رضایت داریم هر چند که دوست داشتیم تیم در لیگ برتر به عنوان قهرمانی دست پیدا می‌کرد اما همه دیدند که یکسری مشکلات داوری تا چه اندازه استقلال را متضرر کرد. با این همه منتظر هستیم تا این اتفاق رخ بدهد.

بازیکنان استقلال برای دربی فینال ثانیه‌شماری می‌کردند/ همچنان اصرار داریم داور خارجی برای دربی بیاید/ گل‌محمدی نمی‌تواند تمرکز ساپینتو را به هم بریزد

هواداران بدانند دشمنان استقلال چشم دیدن روزهای خوبش را ندارند

وی در این باره که برخی از عدم تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو و مخالفت برخی از اعضای باشگاه با این موضوع صحبت می‌کنند تاکید کرد: مطمئن باشید دشمنان استقلال دست از حاشیه سازی و شایعه پراکنی برنمی‌دارند. حتی اگر همه چیز خوب و درست باشد باز هم بیکار نمی‌نشینند چون نمی‌توانند آرامش تیم را ببینند. هواداران به این مسائل و شایعات توجه نکنند. من از آنها می‌خواهم که همه تمرکزشان را روی آرامش و حمایت از تیم معطوف کنند. قطعا تیم استقلال در روزهای حساسی که یک قدم تا کسب عنوان قهرمانی فاصله دارد بیش از هر چیز نیاز به حمایت آنها دارد. بازیکنان تیم ما عزم‌شان را جزم کرده‌اند تا این عنوان را به دست بیاورند.

برای‌مان فرقی نداشت چه تیمی‌به فینال برسد

کریمی‌همچنین در رابطه با حضور پرسپولیس در دیدار فینال مقابل استقلال گفت: برای ما هیچ تفاوتی نداشت چه تیمی‌به فینال برسد. قطعا حضور در پرسپولیس به عنوان یک رقیب سرشناس انرژی و انگیزه بازیکنان استقلال را هم افزایش خواهد داد. من با شناختی که از سرمربی و بازیکنان تیم مان دارم مطمئن هستم بعد از اتفاقات مربوط به دربی برگشت همه آنها برای رو در رو شدن با پرسپولیس ثانیه شماری می‌کردند. حالا هم قطعاً این موضوع می‌تواند باعث شود بچه‌ها با انرژی بیشتری در فینال جام حذفی حاضر شوند تا عنوان قهرمانی را که لیاقتش را دارند به دست بیاورند.

بازیکنان استقلال برای دربی فینال ثانیه‌شماری می‌کردند/ همچنان اصرار داریم داور خارجی برای دربی بیاید/ گل‌محمدی نمی‌تواند تمرکز ساپینتو را به هم بریزد

با احترام به داوران خودمان اصرار داریم داور خارجی باشد

کریمی‌همچنین در رابطه با موضوع تقاضای حضور داور خارجی در دربی فینال جام حذفی گفت: همانطور که اعلام کردیم ما حاضریم همه هزینه‌های حضور داور خارجی برای دربی فینال را پرداخت کنیم. با توجه به اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر به ویژه این اواخر در بحث داوری شاهدش بودیم نمی‌خواهیم چیزی به اما و اگر سپرده شود. بحث یک جام و قهرمانی در میان است. بنابراین به خاطر همین موضوع است که ما در این قضیه اصرار داریم تا از یک داور خارجی در دربی فینال استفاده شود. این موضوع را با احترام به داوران داخلی مان می‌گویم و قطعاً برای اینم قشر زحمتکش ارزش و احترام ویژه ای قائل هستم اما با توجه به حواشی اخیر قطعاً سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در این زمینه باید هرگونه اقدامی‌را انجام دهند تا حرف و حدیثی در این زمینه باقی نماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۶
  • روح اله IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    استقلال با کولینا هم راضی نمی شه
    • الی IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      راست میگه کسی نمیتونه تمرکز ساپینتو رو به هم بریزه چون اصلا تمرکز نداره خودش لگد میزنه
    • ......! IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      خدای من این جماعت چرا اینجورین چرا از رو نمیرن؟ برا نساجی دوتا پنالتی نگرفتن بروی خودشون نمیارن! بضرر ما دوتا گرفتن بازم اینا مینالن ببین این دیگه از ترسه از ترس وگرنه توجیه دیگه ای نداره دارن فشار میارن تا داور دوباره بسودشون اشتباه کنه!
    • ساوالان IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      ایشان همانی نبود که گفت سازمان لیگ نماینده پیروانی هست... این کمیته اخلاق چرا ورود نمی کند... کمیته انظباتی کجاست .. پارسال مجیدی گفت داور شتیل گرفته کمیته انظباتی فرمود چون اسم نیاورده. .تبریه می شود.... خدایا این فوتبال ما کجا می رود... استقلال مقابل نساجی از داوری منفعت برده . پرسپولیس مقابل هوادار زیان دیده.. انوقت بازیکنان استقلال همگی خط گرفتند می فرمایند داور خارجی!!!! از همین حالا ارکان فوتبال را زیر سوال می برند. و داور را زیر فشار!!!!!!!! اقای کریمی گفتید استقلال پول ندارد سه بارپول استرا شاه را ریخت پاش کردید..دولت در اخر 3میلیون یورو تزریق کرد. کل بدهی استقلال صاف شد..بعدا حالا می فرمایید ما پول اسپانسر داریم.. می خواهیم/ این پول از کجا امد. اون کدام اسپانسری هست که لیگ تمام شده و ریالی به شما نمی دهد...باور کنید کل دولت در اختیار شماست 700میلیارد بدهی را کی صاف کرد.. 8 مهاجم بیکار جذب استقلال شده. ی بازرس نیست بفرماید پشت این ریخت پاش کی هست!!!!!!
    • کیسه IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      اتفاقاً ما پرسپولیسی ها با قاطعیت میگیم داور خارجی بیاد و کارشناسی ها نشون میده که مافیای زرد و آبی از داوری بیشترین منفعت رو بردن. کیسه کش ها برن تاریخ دربی ها رو درست ورق بزنن و ببینن که کدوم تیم با داوری خارجی بیشتر برده و همین ثابت میکنه اگه داور خارجی باشه پرسپولیس به حقش میرسه و بابا حمید کیسه کش نمیتونه اعمال نفوذ کنه
    • میلاد IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      منظورشون اینه که ساپینتو داورباشه ؟
    • رضا IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      استقلال استاد بازی در بیرون زمین.
    • لنگیا مافیای فوتتبال ایران IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      برای اینکه تیم های استقلال و پیروزی مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند دو مشکل بزرگ وجود داشت. یکی مالکیت مشترک و یکی ورزشگاه خانگی. می دانیم که هر دو تیم یک مالک مشترک دارند که آن هم وزارت ورزش است و استادیوم هر دو تیم هم ورزشگاه آزادی است. بنابراین حتی اگر مشکل مالکیت را حل می کردند این دو تیم نمی توانستند یک ورزشگاه را به عنوان ورزشگاه خانگی خود معرفی کنند که سر این موضوع کار به جنگ و دعوا می کشید. برای حل این مشکل آسانترین راه این بود که یکی از دو تیم را حذف کنند و طبعا حکومت تیم خودش را حذف نمی کند. برای همین تصمیم گرفته شد که بدهی استراماچونی را پرداخت نکنند تا حذف استقلال از آسیا برای هواداران استقلال، عادی جلوه کند و بعد از اینکه حذف استقلال قطعی شد سریعا بدهی استراماچونی پرداخت شد. با حذف استقلال هم مشکل ورزشگاه خانگی حل شد و هم مشکل مالکیت. چون وزارت ورزش حالا فقط یک تیم برای رقابت های آسیایی دارد و با یک سند سازی جعلی هم استقلال را به وزارت اقتصاد واگذار کردند و پرونده را فیصله دادند.
    • لنگیا مافیای فوتتبال ایران IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      داور باید خارجی باشد و فغانی هم مورد تایید ما نیست. چون فغانی ایرانی است و می آید از بالا دتسور می گیرد که دربی را برای تیم پیروزی در بیاورد و بعد از پایان بازی پولش را می گیرد و می رود. ولی داور خارجی معتبر، اعتبارش را به پول نمی فروشد و عادلانه قضاوت می کند چون طرفدار هیچکدام از تیم ها نیست. اصلا فغانی را ما قبول نداریم.
    • لنگیا مافیای فوتتبال ایران IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      دقت کنید یحیی گلمحمدی اعلام کرده داور حتما باید ایرانی باشد. خود اینکه اصرار به بودن داور ایران دارد مشخص است که می خواهند با داور ایرانی این بازی را هم مهندسی کنند و فقط با داور ایرانی می توانند هماهنگی های لازم را صورت بدهند. داور خارجی معتبر با این ها همکاری نمی کند.
  • {…….} IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    عمرا اگه قبول کنن داور خارجی بیاد/ تا اوس یحیی و شرکا در کار هستند نمی ذارن اتفاقی بیافته ولی ساپینتو این دفعه حالشو می گیره
    • 666666 IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      شما کیسه کشا اگه روزی چندبارمصاحبه نکنید میمیرید.توسرت توکارخودت باشه انشالله بعدازباخت دربی آماده حیا کن رها کن باش.....................
    • کامل IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      جناب برو جدول لیگ رو نگاه کن و آمار گل خورده رو یه نگاه دقیق تر بنداز ببین کی شده بعد اسم انتخاب کن باید سعی کنی اسمی انتخاب کنی که کسی بعد بهش نخنده اسمت ما رو یاد چند ضربالمثل معروف میندازه یکیش که میگه دیگ به دیگ میگه روت سیاه و یکی دیگه که میگه سیر به پیاز میگه پیف پیف بو میدی این از اسم کاربریت اما درمورد داوری قبلا که داوری های دربی خارجی بود کلی گریه وزاری می کردید که خارجی خوب نیست داخلی بهتره داخلی فغانی براتون گذاشتن میگفتید فغانی با مجیدی لج هست و عمدا به ضرر میگه( الان هی میگید فغانی) الان هم که میگید داخلی بد خارجی باشه ما به کمیته داوری پیشنهاد میکنیم که انتخاب داور رو به عهده خودتون بذارن که هر کسی رو خواستید انتخاب کنید حتی حاضریم نفری یک سوت به شماها تحویل بده و داوری کنید فقط خواهشا بعد از بازی گریه و زاری نکنید و جوانمردانه نتیجه بازی درون زمین رو قبول کنید در مورد داور خارجی در کل دربی های صورت گرفته طبق آمار 38 مسابقه توسط داوران خارجی قضاوت شده که در این میان پرسپولیس 11 مسابقه رو پیروز شده و 9 مسابقه رو باخت و 18 مسابقه هم با نتیجه مساوی تمام شده
    • کامل IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      ضمنا هت تریک ایمون زاید هم اگه یادتون نرفته باید عرض کنیم که توسط جناب فغانی قضاوت شده همون سیستم ابداعی ما 3-10-10 آخه شما بگید چطوری توی 10 دقیقه 10 نفره 3 خوردید با هر فرمول شیمی و ریاضی و فیزیک خواستیم حل و فصل و تجیهش کنیم نشد که نشد
    • کامل IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      ضمنا هت تریک ایمون زاید هم اگه یادتون نرفته باید عرض کنیم که توسط جناب فغانی قضاوت شده همون سیستم ابداعی ما 3-10-10 آخه شما بگید چطوری توی 10 دقیقه 10 نفره 3 تا خوردید با هر فرمول شیمی و ریاضی و فیزیک خواستیم حل و فصل و توجیهش کنیم نشد که نشد
    • مازیار RU ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      یعنی واقعا از این حرفا می‌زنید یا فکر می کنید مردم نمی بینند؟همین نساجی اگه داور درست تو بازی بود تو بیست دقیقه دو گل جلو افتاده بود البته اگه پنالتی هاش گل میشد و اگه میرفت دفاع کارتون تموم بود!یازی دیروز داور دوبار اشتباه پنالتی گرفت و اگه بازی گره می‌خورد الان پرسپولیس حذف شده بود!این درجه از کتمان واقعیت داره رکورد میزنه. دست بردارید دیگه.امسال با چندتا تک پنالتی باد آورده سه امتیاز گرفتید؟ قرعه کشی جام حذفی هم که کلا به نفع شماها بود.زشته بخدا
    • ... IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
      برای اینکه درس عبرتی برای سایر تیمها بشه تا تیم دیگری مافیا بازی و اعمال نفوذ نکنند پرسپولیس حداقل یک فصل باید از لیگ کنار گذاشته بشه تا فوتبالمون پاک بشه
  • جواد IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    احتمالا منظورش از همه ی هزینه های داور خارجی اینه که مثل سالی که ساندروپل اومد و بهش کادو دادن اون هم برای استقلال پنالتی گرفت امسال هم حاضر هستند همه ی هزینه ها رو متقبل بشن. راستی که کار به وقاحت کشیده تو همین دوتا بازی دوتا پنالتی اشتباه به ضرر پرسپولیس گرفتن و دوتا پنالتی نساجی رو هم نگرفتن باز هم طلبکارن
    • احسان IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      به نظر من بحث داوری بیشتر برای اینه که بهانه باختشون تو فینال رو داشته باشن وگرنه هر طور فکر کنی بچه بازی بیشتر نمیتونه باشه.
    • سوت رو بدید به لنگیا .... IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      بابا همه ارکان فوتبال رو به لنگیا بخشیدین این سوتهای داوری هم مستقیما و بدون واسطه به خود لنگیا ببخشید که این همه کمیته داوران زیر فشار نباشه
  • شمسعلی IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    این قضیه داوری هم دیگه لوث شده وگرنه بازی هوادار با پرسپولیس همه دیدن که اتفاقاً از همین کلید واژه می‌خوان برای دادن جامی کثیف به کیسه استفاده کنن! اواخر بازی همه منتظر بودن همین که توپ اومد داخل محوطه جریمه پرسپولیس، داور اعلام پنالتی کنه!!!
    • میلاد IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      پرسپولیس باید یه طوری استقلال رو بزنه که روشون نشه دیگه حرف از داوری بزنن. من خودم با پیروزی با اختلاف یک گل رو دوست ندارم یه طوری ببرن تا یه مدت روشون نشه حرف بزنن. یه سال میگن بابا مسعود یه سال میگن داوری....
  • حمید IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    میخوان هزینه های داور خارجی را پرداخت کنن ؟ یعنی داور خارجی بخرن ؟!!!هوچیگری و سوزش تمامی نداره ، از حالا دربی ۱۰۱ را باخته بدونید 624
  • عباس IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    یحیی اصلا اسم مربی و تیم استقلال رو نبرده ولی جالب که خودشون هم میدونن که تنها کسی هرچی دلش خواست توهین و فحاشی کرد و جریمه نشد مربی شون بوده. الان دارند با اسم داور ایرانی رو داور دربی فشار میخرند که سهم خواهی کنند
  • علی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    من طرفدار استقلال هستم اما فکر می کنم به جای تمرکز روی مسایل فنی دارن میرن توی حاشیه و این روش خوبی نیست.
  • هوادار پرسپولیس IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    سرپرست استقلال به جای پرداخت پول داور خارجی بیاید پول سازمان لیگ را پرداخت کند
  • ایمون زاید IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    جناب حجت کریمی میگن ترس برادر مرگه ،معلومه که وحشت ورتون داشته
  • ناشناس IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    آقای کریمی باید حاشیه ها از استقلال دور کنید و کادر مدیریتی و فنی و بازیکنان باید تمرکز رو بازی داشته باشن با آرامش و دلی وارد زمین بشن و بازی کنن به داوری فکر نکنن فقط و فقط با آرامش و تمرکز و ذهنی آرام می تونن موفق بشن ، کادر فنی کنار زمین با آرامش تیم رو هدایت کنن
  • آقایX IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    کسی باید این حرفو بزنه که دیروز به ضررش دو تا پنالتی گرفتن نه کسی که روز قبلش دو تا پنالتی واس حریفش نساجی نگرفتن از نظر دوچرخه سواران عدالت یعنی ضرر تیم رقیب و سود خودشون 😂
  • منوچهر US ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    این کریمی و دیگر اعضا وبا زیکنان استقلال آوردن داور خارجی را درون بازاری را برای خودشون درست کردن که ذهن داور دربی رامغشوش کنند تا بنفع آنان سوت بزند ولی کور خواندن پرسپولیس با آنها چنان بچنگد که یاد ۶تایی بیوفتن از. داور دربی هم می‌خوام قاطع قضاوت کنه وفریب استقلالی‌ها را نخورد نتیجه ۲ بر ۰. بنفع ارتش سرخ
    • امید IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      بپا خودتون هشتا نخورید خخخخخخخخخخخخ
  • حسین IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    این کریمی و دیگر اعضا استقلال از ترسشون به باخت وشانتاژ بازی در میآورن تا مثل بازی بانسا جی داور پنالتی براشون نگیره برای همین قایدی میگه این داور خوبه برای داربی ولی کور خوندین سرورتون امسال هم دبل میکنه
  • مرتضی IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    به نظرم جواب ... خاموشی است سالهاست ششقلال از دولت تزریق میشه تیم دلاری بستن اول فصل هرچی مهاجم بود خزید که مبادا تیمی بخره تا همه ضعیف بشن یکی به این سرپرست بگه باختید شک نکن هرچی دلت میخواد بگو
  • علی IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    از الآن لنگیا ترسیدند
  • حسین شاکری بوشهری IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    نخست این که حجت کریمی مدیر باشگاه استقلال تهران در همین مدت کم که آمده نشان داده پیش از آن که دارای فاکتورهای لازم برای مدیریت باشد ، هیاهو و پروپاگاندا را جانشین علم نداشته مدیریتی خود کرده و می خواهد با یارگیری از قشر عوام و متعصب و ساده دل هوادار باشگاه کار خود را پیش برده و ضمن پنهان سازی ضعف خویش احتمالا نقشه هایی با نردبان ساختن طرفداران برای رسیدن به اشتهار و حتی رسیدن به مجالس در ذهن می پروراند! و دوم: اولین بار مهدی قایدی درخواست داور خارجی برای دربی کرد که به ایشان آیا حاضرید برای پرونده قتل زنده یاد شاکر هم داور(قاضی)خارجی این پرونده سرهم شده را به قضاوت بنشیند؟!
  • حسین US ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    روتو برم واقعا چجوری روتون میشه صحبت کنید. دوتا پنالتی به ضرر تون گرفته نشده تو بازی نساجی بازم طلبکارید.لطفا فرار و به جلو نکنید
  • پرسپولیس قهرمان IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    شما حقوق عقب افتاده سرمربی شازدتون وبازیکناتونو روبدین،لازم نیست ولخرجی کنین!!
  • هوادار پرسپولیس IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    سر پرست استقلال میگوید بازیکنان استقلال برای دربی ثانیه شماری می‌کردند پس چرا بعد از بازی با نساجی ازترس روبرو شدن با پرسپولیس اسهال گرفته بودند ودنبال بهانه های داوری بودند.
  • Darioush US ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    shoma aval yad begeir shalvarat ra dorost bala bekesh baed dar morede Goel Mohamdy harfe moft bezan. sharlatan
  • 6 IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    اصلا برو از پرتغال بيار ببينم نق زدناتون تموم ميشه.
  • پرسپولیسی بی طرف IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    2 تا پنالتی برای نساجی نگرفتن.
  • رضازاپاتای پرسپولیس IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    گل محمدی نیازنداردتمرکز کسی به هم بریزداونم ساپینتودیونه یه بچه تمرکزساپینتورومیریزه به هم ولی بیرانوندراست میگفت ساپینتواگه ازپرسپولیس میترسه بره ازهرجادوست داره داورصداکنه بیادولی استقلال عادت داره هروقت نمیتونه توزمین برنده بشه این جنجالهاروبه راه میندازه تاشایدازداورپون بگیره همین کارشوخراب میکونه عینه باتماشاچی بی تماشاچی استقلال آزادی بازی کردباتماشاچی وپرسپولیس هم تهران بازی کردبی تماشاچی امااگه استقلالیهابودن گریه میکردن چرامابدون تماشاچی هستیم ویاداورباهوادار۲تاپنالتی به ناحق برای هوادارگرفت بازم اگه استقلال جای پرسپولیس بودگریه میکردداوری فلان ویاداوری بهمان این حرفاروبریزیددوراگه میترسیدبازی کنیدبازی نکنیدولی اون هواداراین حرفهارواگه باور کنه خاک برسرهواداردیگه خیلی ساده وبدبخت که این صحبتهاروباورکنه
  • مهدی همدانی IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    بحث داور فقط بخاطر سوت پایان بازی ‌که باخت رو به گردن داور بندازن! فرار به جلو!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی