نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
کشمکش بین پاری‌سن‌ژرمن و امباپه ادامه دارد/ من عاشقش هستم اما.../ او فکر می‌کند لبرون جیمز است!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

موضوع عدم تمایل امباپه به تمدید قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن به بحث داغ فرانسه تبدیل شده است.

همیشه بین پاری‌سن‌ژرمن و ستارگانش مسائل مختلفی جریان دارد و در حال حاضر کیلیان امباپه به جای لیونل مسی یا نیمار جونیور در تیتر خبرها قرار دارد.

قرارداد این بازیکن با پاری‌سن‌ژرمن در سال ۲۰۲۴ تمام می‌شود و با وجود اینکه بهترین بازیکن آنها و محور اصلی پروژه آنهاست اما به نظر نمی‌رسد که قصد تمدید قراردادش را داشته باشد. حرف و حدیث‌ها در مورد آینده امباپه زیاد است. اگر او قراردادش را تمدید نکند، فصل آینده باشگاه را به صورت رایگان ترک می‌کند، چیزی که پاری‌سن‌ژرمن حتی نمی‌خواهد تصورش را بکند.

دنیل ریولو، خبرنگار RMC اظهار داشت: «من عاشق کیلیان امباپه هستم اما اگر او برود، بازیکنان دیگری هستند، تیم‌های زیادی بدون کیلیان امباپه قهرمان لیگ قهرمانان می‌شوند. بسیاری از تیم‌ها بدون او عملکرد خوبی دارند. بازیکنان زیادی می‌توانند جایگزین او شوند.»

ریولو معتقد است که امباپه «بازیکنی است که باید او را به تیم دیگری منتقل کنید، بیش از حد کلید کردن روی او ممکن است منجر به از دست دادن او به صورت رایگان شود و این کاملا اشتباه است.»

روزنامه‌نگار فرانسوی همچنین با قدرتی که امباپه بر تیم دارد مخالف است: «من قرار نیست امباپه را به خاطر کارهایی که مدیران انجام داده‌اند سرزنش کنم. امروز او پادشاه است، او فکر می‌کند لبرون جیمز است. او یک مدیر ورزشی انتخاب کرد و مدیر ورزشی یک مربی انتخاب کرد.»

از سوی دیگر ژروم روتن، بازیکن سابق پاری‌سن‌ژرمن، از باشگاه می‌خواهد تا تمام تلاش خود را برای حفظ این بازیکن انجام دهد: «خروج مجانی امباپه از پاری‌سن‌ژرمن؟ این حرکتی متعجب کننده خواهد بود. آنها یک سال فرصت دارند تا ضمانت‌های متفاوتی را به بهترین بازیکن جهان بدهند.»

این مطلب را هم بخوانید: امباپه بند تمدید قرارداد خود را امضا نمی‌کند!/ بمب نقل‌وانتقالات همین تابستان می‌ترکد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی