نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
درخواست مهم ساپینتو؛ اسامی این بازیکنان استقلال را فاش نکنید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بخشی از تمرینات استقلال به صورت کاملاً ویژه و محرمانه دنبال خواهد شد.

تیم استقلال از روز شنبه تمرینات خود برای تقابل با پرسپولیس در فینال جام حذفی را آغاز می‌کند و کاملاً بدیهی است که تمام جوانب امر در این قضیه باید مد نظر قرار بگیرد چون پیروزی در فینال جام حذفی یک جام ارزشمند برای آبی ها به ارمغان می‌آورد و ناکامی در آن جدا از اینکه دست استقلالی‌ها را از کاپ دور می‌کند، موجب خواهد شد تا  حریف سنتی آنها هر دو کاپ این فصل را به خانه ببرند.

با توجه به حساسیت بازی و اینکه حتماً باید برنده داشته باشد، این احتمال وجود دارد که مسابقه به پنالتی کشیده شود به همین خاطر ریکاردو ساپینتو از امروز دقایقی از تمرین را به پنالتی زدن اختصاص می‌دهد تا هم دروازه‌بانانش در شرایط مطلوب قرار بگیرند و هم بازیکنان انتخاب شده برای زدن پنالتی از نظر ساختاری و روحی به آن شرایط نزدیکتر شوند.

البته سرمربی استقلال تاکید دارد تحت هیچ شرایطی به کسی اجازه تصویربرداری از تمرین پنالتی زدن شاگردانش داده نشود و علاوه بر آن، حتی فهرست پنالتی زن استقلال نیز رسانه‌ای نشود تا پرسپولیسی‌ها نتوانند روی عملکرد قبلی آنها در هنگام پنالتی زدن متمرکز شوند.

البته با این وجود اگر فینال جام حذفی به پنالتی کشیده شود، اسامی پنج پنالتی زن اول استقلال تا حد زیادی مشخص است و به احتمال فراوان علاوه بر آرتور کوین یامگا، مهدی قایدی، محمد محبی و روزبه چشمی نیز در این فهرست قرار می‌گیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ناشناس IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    آرامش و تمرکز رو بازی و دوری کردن از حاشیه ها و زوم نکردن روی داور و وارد نشدن به اعتراضات داوری می تونه تیم رو برنده کنه فقط و فقط تمرکز و داشتن ذهن برنده و دلی بازی کردن اینا رمز موفقیته مابقیش توکل بر خدا ، ساپینتوی دوست داشتنی به هیچ وجه وارد حاشیه ی دیگران نشو و به بازیکنان توصیه کن رو داور زوم نکنن و رو عملکرد خودشون تمرکز کنن
  • محمود IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    بازی به پنالتی نمی کشه
    • امير IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      بازي را استقلال ميبره چون جام مال ماست💙💙💙💙💙💙💙💙
  • نادر IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    فکر میکنه با این کارها حریف پرسپولیس کبیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی